DA JE LJETO definitivno došlo svom kraju, potvrdio je i najavljeni početak druge sezone reality showa Big Brother na RTL Televiziji. No, ako je suditi prema prvoj emisiji, ni od drugog domaćeg upriličenja u svijetu izuzetno popularnog Big Brothera ne treba puno očekivati.
Podsjetimo, prvi je Big Brother "iznjedrio" pobjednika Sašu Tkalčevića, koji se za razliku od ostalih finalista nakon showa nije toliko povlačio po "jet-set" okupljanjima i živio od medija - za što je ruku na srce imao milijun razloga.
Uvodna emisija drugog Big Brothera emitirana je u nedjelju navečer na RTL-u, a iz nje smo saznali da će četrnaest novih kandidata - Sanja, René, Brankica, Matko, Lana, Igor, Biserka, Hamdija, Monika, Kristian, Nataša, Duje, Kristina i Ivan pokušat će ostati u kući svih 118 dana i osvojiti milijun kuna.
Emisiju je u paru s "akcijskim duom" Boris Mirković - Renata Sopek pokušavala voditi Antonija Blaće, jedna od protagonistica prvog showa. Toliko kiselog kreveljenja, nepotrebnog gestikuliranja i tupavog pogleda u kameru nije viđeno od najgorih izdanja Karmele Vukov-Colić.
I ostatak voditeljskog trija pokazao se kao totalni promašaj. Neduhoviti Mirković uporno je pokušavao "nabrijati" atmosferu i ispasti zabavan, a unatoč vidljivom trudu u tome mu nije previše pomogla ni Renata Sopek, koja djeluje neizmjerno simpatičnije na kakvom jumbo plakatu nego u ulozi voditeljice "ludog" reality showa.
Njezina najava otvaranja vrata Big Brother kuće: "Ovo je trenutak nad trenucima!" ostat će upamćena kao jedan od "bisera" prve emisije nove sezone BB-a. Dužan nije ostao ni Mirković, koji je kandidate na posljednje fotografiranje uoči ulaska u kuću pozvao riječima: "Dođite da vas vidi cijela Lijepa naša!"
A kad smo već kod kandidata, spomenimo da je RTL za razliku od širokog spektra kandidata u prvom Big Brotheru prešao na prokušanu koncepciju u kojoj dominiraju mlade i atraktivne plavuše - čak pet od sedam žena u kući. Pridodajte tomu 28-godišnjeg alternativca iz Labina Kristiana, te 24-godišnjeg omiškog gorostasa Matka, koji se gledateljima predstavio sa zlatnim lancem oko vrata, rukom na srcu i riječima: "Ja živim za Omiš" i imate dobar recept za gledanost.
Uz pet ljepotica i dva čudaka, našlo se mjesta za propalog splitskog studenta Duju, koji bi možda i bio simpatičan da ne izgleda kao dalmatinska verzija Saše Tkalčevića, štogod da to značilo.
Tu je i umaški prodavač tekstila na tržnici, Hamdo, koji bi sudeći prema viđenom vrlo brzo mogao dobiti prefiks popularni, i sve ono što isti sa sobom nosi.
Tamnoputog Hamdu je, naime, u višemjesečni boravak u Big Brother kući ispratilo najviše navijača, među kojima se isticao transparent "Hamdo milja tebi 15 posto meni".
Ako je suditi po prvoj emisiji novog Big Brothera, nema sumnje da će show zbog efekta osebujnih pojedinaca-kandidata ali i dobrog marketinga postići nemalu gledanost, ali ni u to da je, kao i dobar dio ostalih reality programa, izrađen po ključu "for the stupid, by the stupid".
N.B.