SRPSKO NARODNO VIJEĆE izbacilo je spot za medijsku kampanju "Ne budi samo Srbin, budi e-Srbin" kojom pozivaju svoje sunarodnjake da se uključe u popis stanovništva na internetu.
Spot pokazuje muškarca prezimena Srbljanović kako spušta rolete i zamračuje stane, osluškuje susjede, stavlja masku te pali glasnu glazbu prije nego otvara stranicu za online popisivanje stanovništva i upisuje da je po narodnosti Srbin.
Nakon što obavi popisivanje, začuje zvono na vratima. Ispred ga dočeka susjed kojeg glumi Rene Bitorajac. "Hej, Srbine, ajde molim te stišaj to malo, dijete mi spava", kaže mu Bitorajac.
"Ove godine na popisu stanovništva možeš se popisati online i izjasniti se koje si narodnosti, a da nitko to ne dozna", poručuju u spotu.
Popis stanovništva počinje 13. rujna
13. rujna u Hrvatskoj počinje dugo očekivani popis stanovništva. Na teren kreće osam tisuća popisivača i više od 1100 kontrolora, a novost je i da oni koji odbiju popisivanje mogu biti kažnjeni s dvije do pet tisuća kuna.
I dok traju užurbane pripreme i edukacija popisivača, Srpsko narodno vijeće pokrenulo je medijsku kampanju "Ne budi samo Srbin, budi e-Srbin" kojom pozivaju svoje sunarodnjake da se uključe u popis na internetu.
"Ta inicijativa je važna jer su se u nju uključile sve relevantne srpske organizacije koje su željele pokrenuti jednu afirmativnu kampanju da se građani Hrvatske na predstojećem popisu izjasne onako kako to Ustav i garantira, dakle svoju nacionalnu i vjersku pripadnost", rekao je potpredsjednik vlade Boris Milošević o kampanji "Budi e-Srbin".
"Reakcije su uglavnom pozitivne i nadam se da će tako i ostati. Naravno, bit će i onih negativnih, ali to jednostavno treba ukalkulirati. Vrlo važno je da je ta kampanja afirmativna, nije usmjerena protiv nikog, samo poziva pripadnike srpske zajednice da se slobodno izjasne i vjerujem da će i druge zajednice krenuti sa sličnom kampanjom", dodao je.