PRIJE oko mjesec dana Charlie Brooker, tvorac Black Mirrora, rekao je u radijskoj emisiji da je šesta sezona hvaljene serije na čekanju. Tijekom razgovora objasnio je da mu se mračna budućnost koju prezentira u seriji trenutno ne čini pogodnom.
"U ovom trenutku, ne znam tko bi mogao probaviti priče o društvima koja se raspadaju", objasnio je te dodao da stoga sad ne radi na novim epizodama serije.
Mnogi smatraju da je Brooker bio u pravu kad je odlučio odgoditi šestu sezonu, s obzirom na to da se nekima čini kako trenutno živimo u jednoj od epizoda. Otkako je počela pandemija koronavirusa, vidjeli smo pse robote koji patroliraju parkovima u Singapuru, a Apple i Google udružili su snage kako bi stvorili aplikaciju za praćenje. Stvarnost se mnogima tako zaista čini nadrealna poput epizode Black Mirrora.
Društvenim mrežama počeli su kružiti memovi o tome kako živimo u epizodi serije, a madridska kreativna agencija Brother Ad otišla je korak dalje i pretvorila ga u reklamu za Netflix.
"Prošli su mjeseci otkako sve što se događa na svijetu izgleda kao da živimo u dugoj epizodi Black Mirrora", komentirala je agencija. "Na Netflixu je peta sezona posljednja koju možete gledati, šesta se događa u stvarnom svijetu."
Reklama se može vidjeti oko madridskih autobusnih postaja.