UPRAVO tako, Porsche će u Frankfurtu premijerno predstaviti novi 911 Turbo, najbrži AWD model u povijesti tvrtke.
Iako se kompanija nalazi u nezavidnoj financijskoj situaciji njeni poklonici nemaju prevelikih razloga za brigu. Porsche ostaje jedan od glavnih igrača, što potvrđuje i netom osvježeni 911 Turbo.
Usprkos brojnim novostima ugradnja novog motora može se smatrati glavnom novinom. 3,8-litarski šest-cilindraš opremljen je turbinom promjenjiva geometrije, kao i sustavom direktnog ubrizgavanja, a spreman je isporučiti čak 368 kW/500 KS maksimalne snage.
Usuglašen sa opcijskom sedam-stupanjskom PDK (Doppelkupplungsgetriebe) transmisijom s dvije spojke ovaj motor će osigurati vrhunske performanse, 3,4 sekunde za sprint do 100 km/h i 312 km/h maksimalne brzine. U ovom slučaju kupac može očekivati i novo kolo upravljača s polugama za mijenjanje brzina smještenim iza njega. Za one koje zanima recimo i kako je deklarirana potrošnja goriva na razini od 11,4 l/100 km, što je osjetno bolje od najljućih rivala.
Iz poglavlja mehanike izdvajaju se unaprijeđeni ovjes i elektronika predvođena PSM sustavom. Opcijski se nudi PTV ili dulje Porsche Torque Vectoring sustav.
Ako ćemo pak o cijenama poznato je da će sedma generacija modela u Njemačkoj stajati 145.871 eura za coupe, odnosno 157.057 eura za cabrio izvedbu. Prodaja starta 21. studenog ove godine.