MODNE revije oduvijek su privlačile brojne poznate osobe, a svatko tko želi biti viđen učinit će sve kako bi došao do pozivnice za modni događaj godine.
Međutim, dobivanje pozivnice za neku od revija poznatih dizajnera nije mala stvar. Modne kuće čine sve kako bi se istaknule među drugima, ali i onemogućile pojavu lažnih pozivnica, pa su one s vremenom postale iznimno kreativne, a neke i – potpuno bizarne.
Balenciaga – od novčanica do svijećnjaka i računa
Ovaj modni brend poznat je po tome da je izvan okvira, a to su dokazali i kada su gostima na kućnu adresu poslali kutiju sa stvarima s eBaya, šta je bila i tema ovogodišnje kolekcije predstavljene na pariškom Tjednu mode. Iz modne kuće kupili su 1000 nasumičnih predmeta s eBaya i poslali na adrese gostiju, a među predmetima se našao i - svijećnjak.
@nssmagazine For the FW24 fashion show Balenciaga chose to buy 1000 random products from ebay to give to their guests. What do you guys think? 👀 #balenciaga #fw24 #paris #parisfashionweek #pfw #pfw2024 #dietrolequinte #fashionshow #trend #invitation ♬ batman - kr3wl
Osim toga, u prethodnim revijama kao pozivnicu su poslali hrpu novčanica, mobitel, račun, novčanik i priručnik za krojače.
@loicprigenttiktok The #balenciaga invitation is a book that tells you how to master the perfect jacket! #tiktokfashion #booktok #tayloring ♬ Mozart: Turkish March - London Chamber Orchestra
Dries Van Noten poslao pramen kose
Belgijski dizajner Dries Van Noten, poznat po eklektičnom stilu poslao je možda najbizarniju pozivnicu za ovogodišnju reviju na pariškom Tjednu mode. Naime, poslao je pozivnicu s pramenom kose, koji simbolizira temu njegove kolekcije naziva Žena koja si je usudila odrezati šiške.
@nssmagazine Take a look at the Dries Van Noten show invitation. The show will be held today in Paris, stay tuned! 👀 #paris #parisfashionweek #pfw #pfw2024 #dietrolequinte #fashionshow #trend #invitation #hair #driesvanoten ♬ sugardoe - 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓮𝓵𝓵𝓮
Gostima poslali stolicu
Modna kuća Maison Alaïa je svoje goste na reviji za proljeće/ljeto 2024. pozvala da uzmu svoje mjesto – doslovno. Naime, na njihovu je adresu stigla stolica s objašnjenjem da je riječ o njihovom mjestu na reviji.
Jacquemus je poslao kruh
Popularni brend Jacquemus pobrinuo se da im gosti ne budu gladni tako što im je na adresu poslao – kruh s maslacem.
Gucci je skidao zvijezde s neba. Doslovno
Možda jedna od najluđih pozivnica ikad je ona modnog brenda Gucci iz 2022., kada je kreativni direktor Alessandro Michele za svoju finalnu reviju kolekcije Cosmogonie svakom gostu poklonio – zvijezdu. Naime, gosti su dobili certifikat koji dokazuje da je preimenovao jednu od zvijezda na nebu po njima.