Prvi logotipi Applea, Microsofta i drugih divova bili su poprilično čudni

Foto: 123rf/Press

MALO je stvari koje su za neki brend važne kao što je važan logo. Logotipi Applea, Microsofta, Sonyja i drugih brendova izazivaju emocionalne reakcije, a korisnici ih odmah povezuju s idealima kompanije o kojoj je riječ.

Ako je simbol kompanije loše dizajniran ili izgleda čudno, korisnici se neće moći emocionalno povezati s njom. Kako se mijenjaju ukusi potrošača i trendovi, tako i neki brendovi mijenjaju svoj logo. Business Insider je prikupio primjere logotipa koji nisu izdržali test vremena.

Apple

Jednostavnost koja je postala gotovo sinonim za Apple nije bila značajka prvog logotipa, na kojem je prikazan Isaac Newton ispod stabla jabuke. Nekoliko godina kasnije zamijenio ga je simbol obojene jabuke, koji je uz manje izmjene prisutan i danas.

Zanimljivo je da ime kompanije nema nikakve veze s Newtonom i njegovom jabukom, već ga je inspirirala frutarijanska dijeta Stevea Jobsa.

Sony

Font koji je Sony koristio je ušminkan i odaje isti dojam kao i neki njegovi proizvodi. Ovaj logo kompanija je koristila do 1985. godine, a potom je pokleknuo pod njihovom težnjom da izgledaju malo više futuristički.

Amazon

Amazonovom prvom logotipu nedostajala je suptilnost, a iz njega se nije mogla prepoznati u to vrijeme glavna djelatnost - prodaja knjiga. Zbog toga je postojao do 2000. godine.

Best Buy

Best Buy pokrenut je 1966. godine pod imenom "Sound of Music". Logo je sličio više CD-u nego ploči, no barem je jasno prikazivao njihovu djelatnost.

Xerox

Iako je danas u nemilosti javnosti, ne može se osporiti da je upravo ova kompanija zaslužna za nastanak grafičkog sučelja. Njihov originalni logo sugerirao je znatno drugačiji kontekst od onoga što je Xerox zapravo bio '50-ih godina kad je logo nastao.

Nintendo

Kompanija je postojala punih 50 godina prije nego je nastao Super Mario po kojem je postala prepoznatljiva. Iako je njena popularnost posljednjih desetljeća ogromna, Nintendo je ispočetka proizvodio igraće karte. Njihov logo koji se koristio od 1950. do 1960. to zorno i prikazuje.

Logitech

Mnogi logotipi koje ovdje možete vidjeti su prvi logotipi tih kompanija pa im se može progledati kroz prste. Logitechu ovo je bio treći. Iako je to bila prva verzija njihovog današnjeg loga, njegov slobodni stil nije preživio test vremena.

Microsoft

Logo koji su koristili od 1980. do 1982. godine želio je kompaniju prikazati kao cool i pomalo kontroverznu, što je bio duh tog vremena.

Wikipedia

Internetska enciklopedija nedavno je proslavila 15. rođendan, a iako je izgled stranice ostao uglavnom isti, logo se mijenjao. Stranica u čijem su uređivanju sudjelovali milijuni ljudi nije imala baš najbolji logo na svom početku. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.