PROMOTIVNI spot Privredne komore Srbije privukao je pozornost korisnika društvenih mreža te izazvao raspravu.
"Biraj plodove naše zemlje, našeg sunca, našeg neba, naših ljudi – biraj više od 600 mirisa, okusa, proizvoda iz Srbije s oznakom Čuvarkuća!" poruka je koju su autori reklamnog spota htjeli poslati, no čini se da je sve to palo u drugi plan jer Srbi na društvenim mrežama spot uspoređuju s - pornografijom.
"Ovo je reklama za soft porn?", "Pa jeste li vi normalni? Ovo kao teaser za neki soft porno. Kakve veze imaju ovi kadrovi sa 600 proizvoda iz Srbije?", "Horor", samo su neki od komentara ispod videa na YouTubeu.
Poljubac muškarca i žene, med koji se slijeva niz usnu, djevojka koja mazi motokultivator samo su neke od scena koje se mogu vidjeti u spotu.
"Prodajte spot nekoj klinici za oplodnju, a vi se uozbiljite i napravite nešto od čega se nećemo svi kolektivno crveniti, pobogu ljudi", "Osim što je promašena tema, spot djeluje jeftino, usprkos pokušaju da djeluje moćno", "Morate li sve ispornićati? Bruka", "Spot je lascivan i neprimjeren. Negativna selekcija dostiže vrhunac, više ni spot ne možete snimiti. Gadite mi se", pišu i tviteraši.
I ispod drugog promo spota iste tematike mogu se pronaći slični komentari. "Bolesno", pišu čak neki. "Hrana. Vino. Nebo. Priroda. Vazduh. Med. Zemlja. Naše. Moćno. Kosmičko!" poručuju pak iz Komore u opisu videa.