BRAČNO savjetovanje imalo je veliku ulogu u mom uspjehu, otkrio je Reed Hastings, suosnivač i suizvršni direktor Netflixa za CNN.
U intervjuu u četvrtak Hastings je izjavio kako mu je bračni savjetnik kod kojeg je išao sa suprugom s kojom je u braku 29 godina pomogao shvatiti da je "sustavni lažljivac". Govorio bi stvari poput "obitelj je najvažnija" - no ne zato što je to ozbiljno mislio, već zato što je to uobičajeno za reći.
Tu lekciju Hastings je otkrio u svojoj novoj knjizi, No Rules, Rules, izdanoj ovaj tjedan.
CEO streaming giganta rekao je da, iako je projicirao te vrijednosti, nije imao problema s ostajanjem na poslu noću ako bi neki zaposlenik imao problem. Na kraju je ignorirao svoju obitelj, no to se promijenilo.
"U braku sam postao puno iskreniji i to nam je izuzetno pomoglo", rekao je Hastings o svojoj vezi sa suprugom. "Pokazalo se da je taj bračni savjetnik najbolji trener CEO-a kojeg sam ikad imao", kaže Hastings sad.
Hastings je pokušao poboljšati i svoje radne odnose. Govoreći o svom nastojanju za "radikalnom iskrenošću" u Netflixu - Hastings je rekao da mu je potpredsjednik Netflixa nedavno rekao da je "neosjećajan" i da "ne zna primiti kritike". Rekao je da je čak i uz njegov uspjeh dobivanje negativnih povratnih informacija i dalje bolno, ali pomaže mu u istraživanju promjena koje treba poduzeti umjesto da se "bori protiv njih" - što je priznao kao svoju prirodnu sklonost.
Za razliku od Facebooka, Twittera i ostalih tehnoloških divova - Hastings ne vjeruje da će značajan dio Netflixovih zaposlenika nastaviti stalno raditi kod kuće. Raduje se povratku u ured jednog dana, iako već 20 godina radi od kuće "noću i vikendom". Ipak, Hastings se želi vratiti u ured čim se otkrije cjepivo.
"Posao od kuće nije za svaki dan", rekao je. "Trebamo se družiti s drugim ljudima i stvarati društvene odnose."
Produkcija ne staje
Kada je riječ o prebacivanju i prilagođavanju produkcije zbog koronavirusa, Hastings je rekao da Netflix može proizvoditi sadržaj u Kanadi, Europi i Aziji - gdje je koronavirus manje raširen nego u SAD-u.
Netflix je dobio 16 milijuna pretplatnika u prvom tromjesečju 2020. godine kad su ljudi počeli ostajati kod kuće i bingeati sadržaj na streaming usluzi. Platforma je u drugom tromjesečju dodala 10 milijuna pretplatnika, a sada ima više od 183 milijuna pretplatnika širom svijeta.
Netflixove dionice porasle su za oko 55% tijekom prošle godine.