PULSKI ugostitelj Mario Funčić početkom sezone otvorio je gelato shop u centru grada, no našao se pred problemom s kojim se mnogi ugostitelji suočavaju. Redova za sladoled nije bilo, a u prosjeku bi dnevno prodao 30 do 50 kuglica, piše Novi list.
Razlog je, naravno, cijena. Ugostitelj je shvatio da je cijena od 2 eura za kuglicu, koju su mu preporučili dobavljači i uobičajena je na obali, jednostavno prevelika pa se dosjetio kako privući mušterije.
Kuglica za 1 euro
Prepolovio je cijenu kuglice sladoleda, a njegova ideja isplatila se istog dana. Kuglica za jedan euro prilika je koju nitko nije htio propustiti, slastičar je već prvog dana prodao čak 332 kuglice, a brojka je nastavila rasti pa je dnevno prodavao i do 700 kuglica.
Opet u istom problemu
Nakon što je akcija završila i vratila se stara cijena, ugostitelj se našao pred istim problem kao i na početku. Ljudi bi prilazili prozoru, vidjeli cijenu i odšetali bez sladoleda.
Prodavao je oko 50 kuglica dnevno i ostajao u minusu nakon podmirenih troškova, stoga mu nije preostajalo drugo nego vratiti popularnu cijenu.
Iako je pokušao eksperimentirati prodajući kuglicu po cijeni od 1.50 eura, naposlijetku je shvatio da je 1 euro za kuglicu sladoleda dobitna kombinacija, a najbolji dokaz tome bio je ogroman red ispred njegovog prozora.