ŠVEDSKI glazbeni streaming div Spotify objavio je kako očekuje da će do kraja godine imati 200 milijuna pretplatnika, a ukupno 479 milijuna aktivnih korisnika.
Spotify je u samo mjesec dana dobio nova 23 milijuna korisnika, što je najveći rast u trećem kvartalu unatoč ekonomskim neizvjesnostima. Broj pretplatnika porastao je sa 188 milijuna u drugom kvartalu na 195 milijuna, što je premašilo očekivanja tvrtke.
Čak i uz te sjajne vijesti o pretplati, Wall Street nije bio oduševljen rezultatima. Dionice su pale više od 6 posto, Spotifyeva bruto profitna marža iznosila je 24.7 posto, dva boda niže nego u istom tromjesečju prošle godine i ispod prethodnih smjernica tvrtke.
Činjenica da glazba postaje sve skuplja objašnjava Spotifyevu orijentaciju na podcasting, a njihov broj raste. Sada je na platformi dostupno 4.7 milijuna podcasta, u odnosu na 4.4 milijuna u prethodnom kvartalu. Iako podcasting još uvijek nije profitabilan za Spotify, tvrtka je rekla da je zabilježila dvoznamenkasti rast prihoda od podcasta.