Sramotno seksističkim reklamama pokušavaju prodati sportsku odjeću

Foto: Instagram

INDUSTRIJA streetweara, svakodnevne sportske odjeće, muška je industrija. Vode je muškarci, uglavnom se proizvodi odjeća samo u muškim veličinama, usmjerena je muškoj publici, a takve su i reklame - namijenjene muškarcima, dok su žene u njima samo objekti.

Iako bi mnogi rekli da je opuštena, široka odjeća kakav je streetwear manje seksistička od tradicionalnih dizajnerskih rješenja jer naglašava obline, kreatori reklama pobrinuli su se za solidnu dozu seksizma.

Žene se u reklamama prezentiraju ovako:

Neizbježne su i fotografije žena koje u reklamama nose samo majicu i ništa više. Eventualno tange ili mrežaste čarape.

Žene su u tim reklamama puki rekviziti koji golim stražnjicama i grudima privlače pozornost muškog oka.

Muškarci su pak istodobno odjeveni od glave do pete.

Dio problema leži u tome što u dizajnerskoj sceni streetweara postoji tek šačica žena. Bez sumnje bi se žene drugačije prezentirale u reklamama da scenu i vode žene. Mnoge od kompanija surađivale su s Playboyem i Penthouseom, a iako reklame nisu trebale biti seksističke, upravo su takvima ispale.

Francuski oglašivači i mediji predstavili su plan kojim se žele boriti protiv seksističkih reklama. Oni koji ih objave bit će kažnjeni.

"Golotinja može biti prihvatljiva u oglasima, no samo kad ima cilja, a taj cilj nije da se proda automobil", rekao je Stephane Martin, šef regulatornog tijela za oglašavanje.

Iako zasad nema naznaka da će se francuski plan proširiti globalno, u slučaju da se to dogodi, kažnjeni bi bili svi koji uz pomoć golih žena žene prodati majice i tenisice.

Zasad sve što se može napraviti jest oglašivačima i proizvođačima dati do znanja da su njihove reklame seksističke. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.