JEDAN od najvećih regionalnih festivala kreativnosti ove je godine posebno zanimljiv: u jubilarnom izdanju ponovo se vraća korijenima i dobro nam poznatoj pozitivnoj energiji Portoroža. Pridružite nam se od 17. do 19. listopada 2018.
Golden Drum je više od međunarodnog natjecanja koje slavi kreativnost oglašavanja. Golden Drum je više od legendarnih partyja po kojima je poznat. Golden Drum je festival kojeg je posjetilo 30.000 profesionalaca iz više od 40 zemalja. Pokrenut je kako bi okupio kreativne snage zemalja Nove Europe, a ove godine po prvi puta sudjelovat će i predstavnici Španjolske i Portugala.
Izvrstan pregled ponajboljih radova, respektabilna imena u žiriju poput Jaimea Mandelbauma iz Y&R Europe ili Adriana Botana iz McCann Worldgroup i mnogih drugih kao i prestižne nagrade jamstvo su kvalitete koja raste iz godine u godinu. Među ostalim, vrlo zanimljivim govornicima, bit će Justin Billingsley iz agencije Publicis Emil iz Velike Britanije, Farid Chehab, prestavnik agencije Leo Burnett MENA iz Libanona i legendarni Sir John Hegarty iz BBH UK, čovjek koji je postao vitez zahvaljujući svom doprinosu razvoju kreativnih industrija.
Golden drum natjecanje od ove godine ima dva natjecateljska dijela: WHAT koji prepoznaje najbolja rješenja i učinkovite implementacije i WHY koji nagrađuje razloge zbog kojih određeni rad ili kampanja postoji. Ako ste u potrazi za inspiracijom, novim poslovnim vezama i prijateljstvima ili izvorom novih, zanimljivih znanja, vidimo se u Portorožu!
Svi govornici su eksperti svojih područja, od tehnologije i komunikacije do filozofije, a cilj njihovih rasprava je univerzalno zanimljiv: potraga za izvorima i značenjima inspiracije u rješavanju novih izazova budućnosti te prezentiranje konkretnih primjera i načina koji nam mogu pomoći o onome što nam je zajednička želja: inicirati buduće promjene.
Za više informacija o Golden Drum Festivalu, molimo posjetite www.goldendrum.com.