Sadržaj nastao u suradnji s: Hotel Antunović Zagreb
OVE godine pripremaju stotisućiti događaj, a iza sebe imaju dugogodišnju tradiciju koja seže od 2006. godine. Udaljen tek nekoliko minuta od čvora autoceste koja vodi na četiri strane nalazi se landmark zapadnog dijela Zagreba, Hotel Antunović Zagreb.
Bio je još jedan radni dan, hotel je, kao i njegov novouređeni Kongresni centar, vrvio ljudima. Godišnja posjećenost hotela je 100.000 gostiju, a kapacitet Kongresnog centra je dvije tisuće ljudi, potvrdila nam je Martina Šicl, koja u hotelu radi 17 godina, dok je direktorica prodaje dvije godine.
Unatoč gustom rasporedu, otvorila nam je vrata ureda te smo s njom popričali o tome kako se u hotelu pripremaju za jubilarni stotisućiti događaj, koje sve tehnološke inovacije sadrži novouređeni Kongresni centar te nam je otkrila zanimljive detalje o pripremama za razne vrste događaja.
Martina Šicl, kao jedna od ključnih osoba u organizaciji, ponosna je na dosadašnje rezultate.
"Po prirodi sam vrlo dinamična i fleksibilna osoba, a ovaj posao zahtijeva fleksibilnost te spretno i brzo djelovanje. Najviše me inspirira zadovoljstvo klijenata nakon uspješno odrađenih događanja, a samim time i rezultati te kolektiv", dodala je direktorica prodaje.
Raskošna ponuda dvorana
Suvremena tehnologija i bogata ponuda pića, uz komfor, kombinacija su zbog koje posjetitelji iznova biraju Hotel Antunović Zagreb. Uz modernu tehnologiju, moguće je zadovoljiti potrebe svakog događaja, seminara i odgovarati profilu svakog gosta. Direktorica prodaje Martina Šicl otvorila nam je vrata veličanstvene, ujedno i najveće dvorane Tomislav, koja je ime dobila po osnivaču i vlasniku grupacije Tomislavu Antunoviću.
"Naša veličanstvena dvorana Tomislav i njezino predvorje mogu primiti do 1000 osoba u kinopostavu, što je čini ujedno i našom najvećom dvoranom. Nedavno renovirana, dvorana je opremljena najsuvremenijim razglasom, projektorima, platnima i rasvjetom kako bi svaki događaj bio spektakularan doživljaj. Mnogi naši posjetitelji koji od ranije imaju odlična iskustva kao uzvanici vjenčanja, u čemu smo u samom vrhu, začude se vrhunskoj organizaciji dnevno-poslovnih događanja", potvrdila je.
Kongresni centar Antunović proteže se na dvije etaže. Ima 20 moderno opremljenih dvorana povrišine 2500 m2, a time pruža mogućnosti za organizaciju raznih događaja, od kongresa, preko sastanaka, pa sve do privatnih i drugih poslovnih događanja.
Svaka dvorana je pažljivo osmišljena kako bi zadovoljila specifične potrebe gostiju. Te potrebe odnose se ponajviše na kvalitetu moderne opreme, potvrđuje Martina Šicl.
Najsuvremenija tehnička oprema
Tehnička podrška na najvišoj je razini uz najsuvremeniji razglas, projekcije i rasvjetu. Kongresni centar Antunović pruža impozantne specifikacije da zadovolji svakog gosta. Neke stvari ipak preostaju i gostima te klijentima na odabir.
"Naš klijent odabire zvučne i vizualne kulise primjerene događanju koje organizira u svrhu pružanja jedinstvenog iskustva sudionicima, a samim time postizanju najboljeg efekta", istaknula je Šicl. Budući da njihovi klijenti i partneri organiziraju događanja s ciljem povećanja prodaje ili predstavljanja usluga, u ponudi su i hibridni seminari.
Ipak, Martina Šicl prisjetila se i organizacije kongresa na kojem je prošlog ljeta sudjelovalo čak 1000 ljudi i ispričala nam detalje.
"Uspješno odrađeni kongres trebao je završiti partyjem na krovu Hotela Antunović. Nakon što je naše osoblje sve pripremilo za završni party, nebo se otvorilo i spustio se jak ljetni pljusak. Unatoč izazovu, naše osoblje je smireno i brzo reagiralo, prebacujući sve potrebno u Vertigo bar. Bez dramatičnih trenutaka ili kašnjenja, poslovni party je uspješno održan, ostavljajući klijenta i polaznike kongresa zadovoljnim, a naše osoblje je pokazalo svoju izvrsnost u rješavanju izvanrednih situacija", prisjetila se Šicl.
Najviša razina organizacije - tradicija, profesionalizam i osoblje
Osim profesionalnog, Kongresni centar Antunović nudi i individualiziran pristup.
"Jedan od ključnih aspekata našeg pristupa organizaciji događaja je pažljivo planiranje svakog detalja, od kojih je specifičan detalj bojanje dvorane. Uvijek se trudimo da dvoranu obojimo u boju firme ili logotipa klijenta kako bi događaj dobio personaliziranu notu", pojasnila je Šicl i dodala da se svaki događaj razlikuje po razini potrebne pripreme.
"Svaki događaj zahtijeva individualan pristup, a teško je izdvojiti koji je zahtjevniji, a koji manje, s obzirom na raznolikost potreba naših klijenata. Međutim, kada je riječ o kompleksnosti organizacije, istaknula bih događaje na kojima sudjeluju štićene osobe. Takvi događaji, bez obzira na veličinu, zahtijevaju dodatnu pažnju prilikom organizacije zbog detaljnih provjera, čestih sastanaka i izrade raznih protokola", prepričala je.
Bez obzira na visoku brojnost, tvrdi da joj je svaki klijent jednako važan, pa svaki događaj koji se organizira mora biti izveden po vrhunskim profesionalnim standardima.
"Naš stručni tim jamči vrhunsku razinu organizacije i provedbu najviših standarda naših usluga. Svaki detalj se pomno planira i izvodi kako bismo klijentima osigurali besprijekorno iskustvo uz minimalnu razinu stresa. Sada već možemo govoriti o desetljećima iskustva u ovom poslu, a to nam daje samopouzdanje i omogućuje nam da odgovorimo najrazličitijim zahtjevima klijenata. Tako se ove godine pripremamo odraditi stotisućiti događaj u Hotelu Antunović Zagreb."
Na odlasku ljubazno nam je osoblje Hotela Antunović Zagreb predložilo brzo razgledavanje hotela, tzv. site inspection.
Proveli su nas kroz nekoliko od ukupno 158 klasično uređenih i iznimno čistih soba i apartmana, spa i wellness-centar na osmom katu s bazenom i saunama s panoramskim prozorima, barove i restorane i ostale hotelske prostore namijenjene gostima.
Posjet smo završili na krovu hotela s pogledom na Zagreb na kojemu se ljeti održavaju ceremonije vjenčanja ili poslijepodnevni poslovni partyji.
Sponzorirani sadržaj donose Index i Hotel Antunović Zagreb u skladu s najvišim profesionalnim standardima.