Tech scena sada ima svoje pivo – Hack3ra

Foto: Press

IT TVRTKA Combis i craft pivovara Varionica zajedno su osmislili i na tržište plasirali craft pivo Hack3r.

Prema riječima jednog od osnivača Varionice Davora Simičića misao vodilja suradnje je udruživanje inovatorskih snaga i želja da se još više istaknu sličnosti IT-a i craft pivarenja.  

Maja Markulin Klarić, direktorica Odjela digitalnih inovacija Combisa kaže kako je istina da IT-jevci sada imaju svoje pivo, no intencija Combisa zapravo je i šira od toga.

"Uz pomoć imena piva želimo skrenuti pozornost na količinu online prijetnji kojima smo svi izloženi i potaknuti ljude da što je više moguće razmišljaju o potencijalnim digitalnim opasnostima", kaže Markulin Klarić za Hac3ra koji nosi slogan 'sigurno dobro pivo'.

"Igramo se riječima, stvaramo svoja pravila i tržištu nudimo nešto novo. Svijetlo ale pivo pravo je ljetno osvježenje u stilu američke IPA-e. Neočekivana je i vrlo kreativna voćna bomba, dok je tamno ale pivo intrigantni kremasti stout koji osvaja kakaom, ali i trešnjama i višnjama. Vjerujem da će ljubitelji craft piva prepoznati atraktivnost ovog stila proizvodnje i popularnost korištenog hmelja", otkriva Simičić.

Svijetlo pivo dostupno je za narudžbu na web stranicama Varionice od petka 9. srpnja. Proizvodnja tamnog ale piva je završena, čeka se trenutak prave zrelosti za punjenje i distribuciju, što se očekuje u rujnu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.