IZA SVAKE uspješne firme stoji slogan, a da njegovo smišljanje može biti pravi izazov, potvrđuje i čitav niz neuspješnih slogana.
Bored Panda je sastavila popis najgorih marketinških slogana kroz povijest.
1. Što se više igraš, tvrđe ono postane
Slogan je reklamirao joystick firme Segamega.
2. Sjedimo na licima od 2001.
Iako je konotacija seksualna, zapravo se misli na naočale.
3. Sretno
Na prvu vam vjerojatno nije jasno zašto se ova našla među najgorima, no ova reklama je bila slogan za aviokompaniju.
4. Ponešto za svaku rupu
Bio je slogan jedne marke nakita. Na originalnoj reklami prikazano je uho žene s naušnicama, a upravo su naušnice te na koje se aludiralo s popunjavanjem svake rupe.
5. Ništa nije koma poput Electroluxa
U originalu je pisalo "Nothing Sucks Like An Electrolux" što bi se moglo shvatiti i da je ovaj usisavač "koma", odnosno da ništa ne valja.
6. Poslije večere, možete ubosti svog partnera
Slogan je za jedan restoran gdje se prodaje kebab.
7. Znate od čega ste napravljeni tek kad vas napune nekoliko puta
Na plakatu je bio plišani medvjedić.
8. Prevarite svoju curu, ne plan treninga
Reklama je za "Reebok".
9. Ona može imati trbuščić, i dalje izgledati slasno
Seksistički je slogan iz 1957., za liniju ženske plus size odjeće.
10. Nevjerojatno je što možete učiniti s dva prsta i palcem
Ako ste pomislili da je ovo možda reklama za neku porno stranicu, prevarili ste se. Ovo je reklama za kuglanje.
11. Izgledaj poput djevojke, ponašaj se poput dame, misli kao muškarac, radi kao šef
Čestitka branda "Bic" za Dan žena.
12. Približite se ženama kao divljim životinjama, oprezno i uz smirujuć glas
Vjerojatno vam ne pada na pamet na što bi se ovo moglo odnositi, no ovo je bio slogan za reklamu za pivo.