TikTok je prepun videa koji prikazuju nečiji tip idealnog partnera. Nedavno je na TikToku postao popularan novi trend nazvan My type (op.a. moj tip), koji uključuje traženje vašeg "tipa" pomoću TikTokove tražilice. Korisnici upisuju pojam "my type" i promatraju koje videe algoritam izbacuje, vjerujući da aplikacija zna dovoljno o njihovim preferencijama da im pokaže sadržaj koji ih najbolje opisuje.
O čemu se točno radi?
Trend My type na TikToku uključuje upisivanje pojma "my type" u tražilicu unutar aplikacije i gledanje koji će se videi prikazati. U teoriji, TikTokov algoritam vas poznaje dovoljno dobro da izabere video koji opisuje vaš ukus. Iako taj princip ne funkcionira kod svih, mnogi su otkrili da TikTok gotovo zastrašujuće precizno zna njihov tip muškarca ili žene koji ih privlači.
@xanthijoanna So does that mean I want it all? Probably 💅🏼 #mytype ♬ original sound - Xanthi
@stiegygirl Didn’t know a tiktok trend could have me GAGGED. #yourtype #yourtypechallenge #yourtypetrend ♬ original sound - stiegy girl
Jedna osoba koja je isprobala trend otkrila je da je lik Jess, koji glumi Milo Ventimiglia u seriji Gilmore Girls, njezin tip. Na to je reagirala komentarom: "Nisam dobro", čime je jasno dala do znanja da se prepoznaje u tom izboru. Dakle, cijeli trend se sastoji od snimanja ekrana dok tražite "my type" i prikazivanja vlastite reakcije na rezultate.
@abigailaudet My type trend you have exceeded my expectations, well done tiktok algorithm #mytypechallenge #mytype #mytypeofguys ♬ original sound - Abigailaudet 👻
TikTok algoritam zna zastrašujuće mnogo o vama
Godinama se izvještava da TikTokov algoritam neke korisnike poznaje bolje nego što oni poznaju sami sebe. Zabilježeni su slučajevi u kojima su korisnici, zahvaljujući sadržaju koji im se prikazivao na platformi, otkrili vlastitu seksualnost prije nego što su je sami osvijestili. Iako ovaj trend nije tako dubok, sugerira da TikTok prilično dobro razumije vaše romantične sklonosti.
Naravno, TikTok vas ne poznaje u pravom smislu. Ono čime se aplikacija koristi je nevjerojatno sofisticiran algoritam koji vaše preferencije svodi na jednadžbu, omogućujući prikaz sadržaja za koji je uvjeren da će vam se svidjeti. Činjenica je da, kada tražite bilo koji pojam, često pronalazite videe koji vam odgovaraju, osobito ako aplikaciju koristite redovito.
Ovaj trend koristi tu stvarnost na specifičan način, prikazujući video koji je napravila osoba sa sličnim preferencijama kao i vi. TikTok vam taj video ne prikazuje zato što zna kakvog partnera tražite, već zato što zna kako vam pružiti sadržaj koji želite za bilo koji pojam.