POČETKOM tjedna u Zagrebu je otvorena poslovnica lanca Domino's Pizza, najvećeg pizza lanca na svijetu koji je osnovan 1960. godine u Michiganu, a danas broji više od 16.300 poslovnica u više od 85 zemalja. Odlučili smo provjeriti kako je to izgledalo prvog tjedna.
Zbog pandemije je otvorenje odgođeno za nekoliko mjeseci, a pokazalo se da je novitet u gradu izazvao pozornost Zagrepčana. Na meniju je 18 vrsti pizza, a cijene se kreću od 35 kuna do 75, koliko košta premium pizza u grande veličini.
"S pet-šest ljudi sam uspio razgovarati, koji su otvorili naš cjenik, očekivali su cijene od 70, 80, 90 kuna. Kažu da je ovo vrlo pristupačna cijena", tvrdi Mihael Sviben, direktor hrvatskog Domino'sa.
Treba napomenuti da ako ne dolazite sami po pizzu, dostavu naplaćuju osam kuna. Činjenica je da je radijus dostave prilično ograničen, pa iako se poslovnica nalazi u Mislavovoj, već oni u Savskoj ili Heinzelovoj ne mogu naručiti pizzu.
Iz Domino'sa napominju da je razlog to što kupcima garantiraju svježu i brzo dostavljenu pizzu na adresu unutar 30 minuta. S velikim krugom dostave to ne može postići, dodaju.
Sviben nam je na kraju rekao da je u jednom danu iz njihove peći izašlo 1300 pizza, a najpopularnija je Pepperoni Pasion koja košta 35 kuna.