Vlasnik restorana koji je izbacio Cordena: Osoblje nema što dobiti laganjem, on ima

Foto: Profimedia

VLASNIK restorana iz New Yorka koji je kritizirao nedavno ponašanje Jamesa Cordena u svom restoranu nije zadovoljan javnim komentarima voditelja The Late Late Showa o cijeloj situaciji.

Keith McNally kritizirao je Cordena zbog posljednjih komentara, a komičaru je obećao besplatne obroke pod uvjetom da se ispriča dvojici konobara iz njegovog restorana Balthazar.

"Ako vrhunski talentirani glumac želi povratiti poštovanje koje je imao od svih svojih obožavatelja (svih četvero) prije ovog incidenta, onda bi trebao barem priznati da je pogriješio. Ako ode korak dalje i ispriča se dvojici konobara koje je uvrijedio, pustit ću ga da jede besplatno u Balthazaru sljedećih 10 godina", napisao je McNally na Instagramu.

Corden: Nisam učinio ništa loše ni na kojoj razini

McNallyjev post bio je odgovor na Cordenove primjedbe o incidentu koje je u četvrtak iznio New York Timesu. Corden se osvrnuo na McNallyjeve optužbe da je "zlostavljao" osoblje Balthazara. Komičar je za The New York Times rekao da su te tvrdnje "glupe" i da nisu vrijedne pažnje.

"Nisam učinio ništa loše ni na kojoj razini. Pa zašto bih ovo otkazao? Bio sam ondje. Razumijem. Osjećam se mirno oko cijele stvari jer mislim da je to tako blesavo", rekao je. McNally, koji često iznosi kontroverzne stavove na društvenim mrežama, osporio je Cordenovu tvrdnju da nije učinio ništa loše.

"Što god Corden mislio, njegova je implikacija bila jasna: on to nije učinio. Iako nisam svjedočio incidentu, puno osoblja mog restorana jest. Laganjem nisu imali što dobiti. Corden jest", napisao je.

Zabranio Cordenu ulazak u restoran zbog njegovog ponašanja

Podsjećamo, vlasnik francuskog restorana Balthazar Keith McNally u njujorškom kvartu SoHo zabranio je Cordenu ulazak u restoran zbog njegovog ponašanja.

"Nakon što je pojeo svoje glavno jelo Corden je pokazao dlaku Balthazarovom menadžeru G., koji mu se zbog toga ispričao. Corden je bio prilično odvratan prema G. i rekao: 'Daj nam novu rundu pića iste sekunde. Pobrini se i za sva naša pića dosad. Napisat ću vam negativnu recenziju!'" ispričao je vlasnik.

Drugi primjer glasi ovako: "James Corden je bio u Balthazaru 9. listopada sa svojom ženom na marendi. Tražio je vanjski stol te je dobio stol 301. Žena g. Cordena je naručila omlet od žumanjaka s gruyere sirom i salatom. Nekoliko minuta nakon što su dobili hranu James je pozvao njihovu poslužiteljicu M.K. i rekao joj da je bilo malo bjelanjka pomiješanog sa žumanjkom.

M.K. je obavijestila menadžera G. Jelo je u kuhinji prepravljeno, ali je, nažalost, vraćeno s domaćim krumpirićima umjesto sa salatom. Tada je James Corden počeo vikati kao lud: 'Ne možete raditi svoj posao! Ne možete raditi svoj posao! Možda bih ja trebao ući u kuhinju i sam napraviti omlet.'

M.K. se ispričala i dovela G do stola. Vratio je jelo i nakon toga je sve bilo u redu. Dao im je promotivne čaše šampanjca da izgladi situaciju. G. je rekao da je Corden bio ugodan prema njemu, ali odvratan prema M.K., koja je bila vrlo potresena, ali je profesionalno, kakva i jest, završila smjenu."

Voditelj se ispričao

Vlasnik restorana kasnije je otkrio da ga je Corden nazvao i ispričao mu se te je vlasnik zbog toga poništio svoju odluku da se voditelju trajno zabrani ulazak u restoran.

"Svatko tko je dovoljno jak da se ispriča nekom poput mene (i mom osoblju) ne zaslužuje da mu se zabrani ulazak bilo gdje. Posebno u Balthazar", napisao je na Instagramu.

"Osjećam se čudno oko situacije s Jamesom Cordenom. S jedne strane, definitivno je zlostavljao moje osoblje, s druge strane, trenutno mi ga je jako žao", dodao je.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.