- Kanali Sport Klub, N1, Discovery i Eurosport ponovno su dostupni gledateljima diljem Hrvatske
- Više od 19.000 naslova u videoklubu, 160 televizijskih i radijskih kanala – uključujući 80 kanala u HD-u – na bilo kojem zaslonu, neovisno o pružatelju internetske usluge
- Posebna akcijska ponuda omogućuje korisnicima da isprobaju EON besplatno tijekom prvih 30 dana korištenja
EON, jedna od najpopularnijih OTT platformi u jugoistočnoj Europi, stigla je u Hrvatsku s bogatom ponudom najboljih domaćih i međunarodnih programa, kao i nagrađivanom tehnologijom koja nudi vrhunsko iskustvo gledanja gdje god se korisnici nalazili, neovisno o pružatelju internetske usluge. EON se može isprobati uz posebnu akcijsku ponudu – 30 dana besplatnog korištenja!
Predstavljanje platforme EON u Hrvatskoj znači da su sportski kanal Sport Klub i vodeći regionalni kanal i podružnica CNN-a N1 ponovno dostupni gledateljima u cijeloj zemlji, zajedno s portfeljem kanala Discovery, uključujući Eurosport.
Sve to dolazi uz više od 19.000 videonaslova odmah dostupnih na platformi EON, što znači da svaki član obitelji može pronaći nešto za sebe.
Pružatelj EON-a je austrijska tvrtka Solford Alpine GmbH, s kojom je Telemach Hrvatska sklopio ugovor o partnerstvu zahvaljujući kojem se korisnici mogu pretplatiti na EON putem internetske stranice (www.eon.tv) ili prodajnih kanala Telemacha Hrvatska, u Telemachovim trgovinama ili telefonskim pozivom na broj korisničke podrške.
"Iznimno smo sretni što smo u sklopu svoje paneuropske aktivacije pokrenuli EON u Hrvatskoj. Već postoji mnogo hrvatskih pretplatnika koji koriste EON diljem svijeta putem naše globalne distribucije i drago nam je što smo ga učinili dostupnim i gledateljima u Hrvatskoj", rekao je Nikola Francetić, izvršni direktor tvrtke Solford Alpine, koja distribuira EON na međunarodnoj razini.
EON se može pohvaliti jednim od najbogatijih dostupnih kataloga filmova i serija, mogućnošću gledanja više od 160 televizijskih i radijskih kanala do sedam dana unatrag – uključujući 80 kanala u HD-u – te mobilnom aplikacijom koja korisnicima omogućava da sav sadržaj gledaju bilo kada i bilo gdje, neovisno o pružatelju internetskih usluga. To ga čini jednostavnim za korištenje, a istodobno pruža nevjerojatno iskustvo gledanja.
Hrvatski korisnici mogu odabrati jedan od triju ponuđenih paketa, ovisno o tome koji najbolje odgovara njihovu budžetu i potrebama.
Uz desktop i mobilnu verziju aplikacije, EON je dostupan i putem aplikacije za Smart TV te EON Smart Boxa, koji omogućuju sportski način gledanja sa statistikom događaja i personaliziranim profilima, uključujući dječji način gledanja te postavke osobnih preporuka.
"Ponosni smo što smo partneri s tvrtkom Solford Alpine, koja je pomogla u dovođenju EON-a u Hrvatsku. Ovo je još jedan korak naprijed za Telemach i dokaz kako naša transformacija pomaže da bolje služimo korisnicima. Pozivamo sve da posjete Telemachove trgovine diljem zemlje kako bi uživo doznali sve što EON nudi", rekao je izvršni direktor Telemacha Hrvatska Adrian Ježina.
"Od ulaganja u izgradnju vrhunske 10 Giga optičke mreže i modernizaciju naše mobilne mreže do predstavljanja novog uzbudljivog brenda, novih trgovina i dovođenja EON -a u Hrvatsku, Telemach se zalaže za pružanje inovativnih proizvoda i usluga nevjerojatnog sadržaja i najboljeg korisničkog iskustva”, dodao je Ježina.
EON je razvio United Cloud, inovacijski centar United Grupe, vodećeg pružatelja telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi. Djelujući u osam zemalja, United Grupa ima približno 11 milijuna korisnika i više od 12.500 zaposlenika. Kompanija ima najširu pokrivenost mrežom u regiji i korisnicima nudi najatraktivniji izbor TV sadržaja iz cijelog svijeta.