KAD JE američki TV voditelj Graham Allen vidio viralnu reklamu za Gillette, ni najmanje ga se nije dojmila.
Kampanja inspirirana #MeToo pokretom prvi put emitirana je tijekom Super Bowla i cilj joj je okončati "toksičnu muževnost". U reklami je Gillette muškarcima poručio da budu najbolji kakvi mogu biti, što je razbjesnilo gomilu muškaraca diljem svijeta koji smatraju da nije pošteno sav muški rod trpati u isti koš.
Graham Allen, voditelj emisije Rant Nation na Blaze TV-u, jedan je od tih muškaraca i odlučio je to pokazati javno –tako što je naoružao sebe i svoja dva sina. Naime, na Facebooku je objavio obiteljsku fotografiju uz natpis: "Prakticiramo našu toksičnu muškost. Hej, Gillette, vrijeđa li te ovo? Odgojit ću svoju djecu da budu kakvi vjerujem da trebaju biti... hvala na savjetu."
Očekivano, njegova fotografija postala je viralna, no većina korisnika Facebooka željela mu je ukazati na ozbiljne probleme s njegovim stavom. Puno ljudi poručilo mu je kako izvorna reklama za Gillette nema nikakve veze s oružjem pa je njegov argument jako sporan.
Drugi su napomenuli da je Allenova odluka da naoruža svoja dva sina, dok mu kćerka stoji između njih praznih ruku, upravo ono na što je Gillette ciljao. "Volim Grahama, ali to nema veze s onim na što je Gillette ciljao. Toksična muškost nema nikakve veze s oružjem. Ima veze s činjenicom da muškarci pokušavaju držati položaj moći iznad svojih partnerica samo zato što su oni muškarci u kući, jedan je od komentara.
"Konkretno, ne stavljanje pištolja u njezine ruke upravo je definicija onoga o čemu je reklama bila", još je jedan od komentara koji je prikupio najviše lajkova.
I mnogi drugi njegovu objavu nazvali su glupom, tvrdeći da je riječ o ekstremnoj reakciji na jednostavnu poruku da se druge tretira s više poštovanja i osnovne pristojnosti.
>>Bacio britvicu Gillette u WC školjku i sad se ne prestaju sprdati s njim<<
"Odgovor odrasle osobe kad netko kaže 'budite ljubazni' bi trebao biti 'ok', a ne naoružati djecu", "Žao mi je što te toliko pogodilo to što ti je reklama poručila da budeš pristojna osoba", "Netko je promašio poantu reklame", još su neki od komentara.
Allenova fotografija privukla je više od 100 tisuća lajkova, kao i desetke tisuća komentara.
Reklama koju je Gillette na YouTubeu objavio 13. siječnja otad je prikupila više od 26 milijuna pregleda, a i dan-danas predmet je brojnih rasprava, što se vidi i iz reakcija. Naime, reklama na YouTubeu ima 715 tisuća lajkova te čak 1,2 milijuna palčeva dolje.