Barbie je na velika vrata vratila gledatelje filmova u kina, pokazalo je novo istraživanje usluge za praćenje filmova The Quorum.
The Quorum je anketirao 1800 kupaca ulaznica za Barbie u SAD-u u posljednja tri tjedna, otkrivši da se 11% njih "ne može sjetiti posljednjeg filma koji su gledali u kinu". Drugih 11% reklo je da je Barbie prvi film koji su pogledali u kinu od početka pandemije 2020. To znači da je 22%, ili blizu četvrtine ispitanih gledatelja kina, najvjerojatnije preskočilo Avatar: The Way of Water i Top Gun: Maverick, među ostalim popularnim postpandemijskim kino izdanjima, ali ih je privukao marketinški stroj Mattelovog fenomena.
The Quorum, koji provodi ankete o interesu budućih filmskih gledatelja za nadolazeće filmove, procjenjuje da bi 22% od ukupnog broja kupaca ulaznica bilo oko 9 milijuna ljudi koji su kročili u multipleks kako bi pogledali Barbie. U međuvremenu, 46% ispitanika reklo je da ide u kino "stalno", dok 32% ide "svako malo".
Iskustvo je također podsjetilo filmske gledatelje da vole ići u kino, ustvrdio je. Među anketiranim kupcima ulaznica, 40% je reklo da ih je to iskustvo podsjetilo koliko vole ići u kino i da bi išli češće. Međutim, veći postotak, 45%, rekao je da bi želio ići češće, ali problem je cijena ulaznica. Ta je skupina rekla da bi trebao još jedan film "uzbudljiv poput Barbie da se vrate u kino".
Samo 15% je reklo: "Mislim da gledanje Barbie ne znači da ću početi gledati više filmova u kinima. Ovo je bilo jednokratno iskustvo." Nekoliko dugo očekivanih izdanja dolazi u kina u sljedećih nekoliko mjeseci, no unatoč prividnoj gladi među gledateljima, veliko je pitanje koliko će uspjeha polučiti, zaključio je The Quorum.