Zabranjena reklama: Brineta renesansnih oblina preprovokativna za televiziju

REKLAMA linije donjeg rublja za punije žene Lane Bryant neće se prikazivati na televiziji u udarnom terminu jer je "previše provokativna".

Reklama je ocijenjena neprimjerenom za emitiranje u udarnom terminu

Američke televizijske kuće odbile su prikazati reklamu nove linije donjeg rublja jer su je smatrali previše provokativnom, a predomislili su se tek kada su im oglašivači zaprijetili povlačenjem novca.

"Lane Bryant" je američka modna kuća koja dizajnira i proizvodi donje rublje za krupnije žene, a za potrebe promoviranja nove kolekcije "Cacique", snimljen je reklamni spot u kojem se zanosna brineta renesansnih oblina priprema za spoj  isprobavajući različite kombinacije donjeg rublja.

"Ako može Victoria's Secret, zašto ne možemo mi"

Oglašivač je tražio da se reklama prikaže za vrijeme showa "Ples sa zvijezdama", što je i platio, međutim do prikazivanja reklame nije došlo, a modna je kuća uputila ozbiljne optužbe na račune TV kuća FOX i ABC, prenose američki mediji. Naime, čelnici tih kuća tvrde kako je reklama preprovokativna te da njezin sadržaj nije primjeren gledateljima. Takvo je objašnjenje pak razbjesnilo čelnike modne kuće koji su se osvrnuli na reklamne kampanje Victoria's Secreta s čijim prikazivanjima spomenute TV kuće nemaju problema.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.