ZA ONLYFANS ste vjerojatno čuli iako mnogi još uvijek nemaju pojma o čemu se točno radi. No zbog nadolazeće krize, mnogi bi se vrlo brzo mogli pobliže upoznati s ovom platformom i svime što nudi.
Internet je uvijek bio savršen za sve one koji žele uštedjeti, a trenutna situacija definitivno nas tjera da do novca dolazimo tako da iskoristimo sve pogodnosti interneta. Airbnb praznu sobu u vašoj kući ili stanu pretvorit će u mini hostel. Lyft i Uber pomoći će vam da auto pretvorite u taksi. Substack i Patreon tu su da svaki svoj hobi pokušate naplatiti, a OnlyFans je platforma koja će vam pomoći da kapitalizirate i sebe same. Za nju vam je potrebna samo jedna stvar - web kamera.
Platforma je ispočetka bila fenomenalna stvar za cam-djevojke i seksualne radnice koje bi se snimale i zainteresiranim osobama naplaćivale gledanje. No OnlyFans već je neko vrijeme platforma za tvorce raznoraznog sadržaja, a koriste je kako bi privukli fanove i naplatili im bilo koju verziju sebe.
Gentrifikacija i eksploatacija
"Starosjedioci" smatraju da je ovaj val novih članova gentrifikacija, neki drugi tvrde da se radi o eksploataciji, ali izgleda da je sve više onih koji nemaju namjeru gubiti vrijeme na etikete već iskoristiti sve što OnlyFans nudi.
Oni su svjesni da je pretvaranje ljudi u brendove nešto što nije počelo s OF-om niti su u financijskoj poziciji da besciljno filozofiraju o gentrifikaciji i eksploataciji.
Jedna od korisnica mjesečno zaradi 80 tisuća dolara (više od pola milijuna kuna) jedući pire krumpir u pidžami dok tupo bulji u kameru.
Ništa nije prečudno
I ništa nije previše čudno. Prije nego se upustite u ovo, zapitajte se postoji li netko tko će platiti da gleda vaše iskustvo. Možda vas netko želi gledati dok plačete u kadi ili vas gledati kako u staroj trenirci pripremate ručak. Ako nas je internet bilo čemu naučio, onda je to da za sve postoji publika.
Isto tako, nemojte zaboraviti da je izolacija stvorila velik broj usamljenih ljudi od kojih su neki spremni platiti da im pravite društvo ili se pretvarate da ste im prijatelji. Naravno, morate biti oprezni, ali to morate biti u bilo kojoj online komunikaciji.
Također morate biti spremni na konkurenciju koja je iz dana u dan sve veća i ne zaboravite da je ovo još jedan teren na kojem se kvaliteta i originalnost nagrađuju i da vam nitko ne garantira zaradu. Možda morate popraviti kvalitetu, a možda morate mijenjati ponudu.
Lajkovi više ništa ne znače
U konačnici, ovo se vrlo malo razlikuje od onoga što rade influenceri, a to je još jedna platforma koju treba iskoristiti prije nego postane pretrpana sadržajem.
Tržište će se pobrinuti da vam vrlo jasno da do znanja jeste li dovoljno dobri jer skupljanje lajkova ima još manje smisla nego prije pandemije, vrijeme je da provjerite jesu li ljudi spremni platiti za ono što nudite.
Ako vam je to nešto što vam se čini zanimljivim, pronađite ono što su ljudi spremni platiti, a ako niste spremni izaći pred kamere, platite onima koji jesu.
Svi ostali zapravo su nebitni u ovoj priči jer obraćanje pažnje na ono što drugi misle o onome čime se bavite neće platiti račune.
Kao što je kolumnistica Guardiana Jessa Crispin napisala u svojoj kolumni: "Ako ih ne vidite, postoje li uopće? A sad ma ispričajte, moram se našminkati da izgledam manje kao ja jer imam spoj na webcamu za sat vremena. Djevojke, zaradimo novac."