GREŠKA u internetskom sustavu naručivanja pizza osvetila se lancu Domino's, koji je u SAD-u morao podijeliti punih 11 tisuća komada slasnog talijanskog izuma.
Snalažljivi kupac otkrio grešku
U ponedjeljak navečer je jedan snalažljivi kupac otkrio tajnu riječ i proslijedio je na internetu. Dok su u lancu pizzerija otkrili grešku i deaktivirali opciju, već su morali pokloniti 11 tisuća pizza.
U utorak je situacija stvorila ogromnu paniku u Domino's pizzerijama diljem države, budući da nitko nije znao što se događa.
John Glass, vlasnik 14 Domino's poslovnica u Cincinnatiju, opisao je iskustvo: "Oko 10 ujutro sam počeo dobivati pozive menadžera koji su me ispitivali što se događa. Rekao sam im da nemam pojma. Nazvao sam upravu lanca, ni ono nisu imali pojma što se događa. Svi su bili zbunjeni".
Glass vjeruje kako je najteže pogođen, budući da je u svojih 14 pizzerija morao podijeliti između 600 i 700 pizza. Iz uprave najavljuju kako će nadoknaditi štetu svim poslovnicama.
Prvotravanjska šala
Neki, kao Glass, pokušavaju vidjeti i dobru stranu svega, pa kažu kako im je cijela zbrka došla kao dobra prilika da promoviraju svoj sustav on-line naručivanja. Kad se uzme u obzir cijena marketinga, možda su i u pravu.
Jedna je mušterija rekla kako je Domino's imao nesreću da je greška otkrivena u ponedjeljak. Da se otkrila u utorak navečer, u srijedu bi svi mislili da se radi o prvotravanjskoj šali.
J.D.
Foto:Ilustracija
Foto:Ilustracija