Zbog niske gledanosti ukida se Upitnik?

NEKAD najpopularniji televizijski kviz nakon legendarne Kviskoteke, "Upitnik" autora Joška Lokasa, mogao bi prestati s emitiranjem zbog pada gledanosti.

Kako javlja Jutarnji list od petka, HTV-u 31. prosinca istječe licencni ugovor s tvrkom Best MTM za Upitnik, ali i za kviz "Tko želi biti milijunaš", emisiju "Kruške i jabuke" te TV-igru za djecu "Hugo".

"Zbog manje gledanosti, a time i smanjenog zanimanja oglašivača, možda treba razmisliti o zamjeni Upitnika" - navodi se u predloženom programskom usmjerenju HTV-a za razdoblje od početka listopada pa do kraja tekuće godine.

Svojevremeno je kviz "Upitnik", što zbog originalnog koncepta, a što zbog dinamike vođenja odličnog Joška Lokasa, inače idejnog tvorca i vlasnika autorskih prava na Upitnik, bio jedna od najgledanijih emisija na HTV-u.

No, "Upitnik" se u zadnje vrijeme, ako je vjerovati mjerenjima gledanosti ali i reakcijama gledatelja  koje smo pronašli na usenetu, "razvodnio" i postao dosadan.

Naime, vrijeme trajanja kviza produljeno je s kratkih, ali dinamičnih 13 na predugih 25 minuta, uvedena su dva voditelja koji se, svaki u svojoj polovici kviza, "natječi" čiji će sudionici kviza osvojiti više kuna... sve je to zasigurno kumovalo sadašnjim problemima nekad najpopularnijeg kviza na HTV-u.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.