PRODAJA izazovnog donjeg rublja procvjetala je u Velikoj Britaniji zahvaljujući ženama zrelije dobi koje ga kupuju pod utjecajem filma "Seks i grad 2" i serije "Cougar Town". Trgovački lanac Debenhams objavio je da potražnja za seksi gaćicama, grudnjacima, halterima i sličnim odjevnim predmetima, raste u skupini žena koje su u svojim 40-im i 50-ima. U Debenhamsu su proveli nacionalnu analizu koja je pokazala da su žene iznad 40 godina starosti u velikom broju kupovale izazovnije modele donjeg rublja u posljednjih 6 mjeseci. U lancu trgovina smatraju da taj trend mogu zahvaliti velikoj popularnosti filma "Seks i grad" te serije "Cougar Town", a koji se bave životima seksualno aktivnih zrelih žena.
"Pozitivni ženski uzori u ovoj dobnoj skupini poput žena u 'Seks i gradu' ili poput Courteney Cox u 'Cougar Townu' daju gospođama poticaj da se počaste", rekla je Anette Warburton iz Debenhamsa dodajući da žene iznad 40 godina "ponovo otkrivaju svoje figure" nakon rođenja djece ili razvoda. Prije toga, donje su rublje najviše kupovale mlađe 20-godišnjakinje. "O tkad se smatra da su ženske 40-te godine nove 20-te, dizajneri donjeg rublja su počeli raditi na ispunjavanju ove potražnje, jer je to tržište za koje smatramo da će rasti u budućnosti", rekla je Warburton.