Obiteljski šoping: Kako boje upravljaju nama?

Foto: Shutterstock

ZNATE li da boja vrata, naljepnica, vrećica i zidova u dućanu uspješno kontrolira vaše potrošačke navike? Sve te boje strateški su tamo postavljene, ovisno o tome kakav efekt žele postići.

Crna- Crna boja ukazuje na sofisticiranost, dominira u ekskluzivnim dućanima sa kozmetikom i čak i jeftinu šminku čini privlačniju kupcu.

Plava- Većina ljudi voli plavu boju jer podrazumijeva pouzdanost i povjerenje. Upravo zato i većina financijskih institucija koristi ju u svom vizualnom identitetu. Plava povećava lojalnost kupaca i povećava šanse da će se kupac vratiti za gotovo 15% u usporedbi sa dućanima sa narančastim logotipom.

Ljubičasta- Tamnoljubičasta, boja crnog vina asocira na luksuz i stvari koje si mogu priuštiti samo bogati. Stoga ne čudi činjenica da ćete se vjerojatno odlučiti za proizvod koji ima na svojoj ambalaži upravo ovu boju.

Zelena- maloprodajni lanci koriste zelenu boju za privlačenje „eko“ istomišljenika. Pripazite, jer često se iza zelenog proizvoda uopće ne krije ekološki prihvatljiv proizvod.

Narančasta- Narančasta boja nas asocira na prihvatljive cijene, pa će tako često akcijske cijene biti označene upravo ovom bojom.

Ružičasta- Nježno ružičasta boja ima smirujući učinak. U ružičastom okruženju ljudima se usporava endokrini sustav i opuštaju mišići, pa će vaša opuštenost učiniti veliki izdatak novca manje bolnim.

Crvena- Ova vrlo temperamentna boja najčešće se povezuje uz proizvode za odrasle jer u kombinaciji sa crnom najčešće asocira na seks.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.