ČOVJEK se obrušio na zrakoplovnu kompaniju Scandinavian Airlines, koja mu je zamijenila sjedala u avionu kako bi na ta mjesta mogla sjesti majka s uplakanom bebom. Na Redditu je napisao da su on i njegova partnerica dodatno platili rezervaciju sjedala u prednjem dijelu kabine jer su željeli da im let bude udobniji.
"Tri dana prije našeg putovanja dobivamo e-mail u kojem stoji da su naša sjedala zamijenjena za ona nekoliko redova dalje. Što??? Degradirani smo, a platili smo dodatno za ta mjesta?? Naravno da smo oboje bili uznemireni i odmah smo nazvali zrakoplovnu kompaniju. To nam je oduzelo dva sata", požalio se.
Tvrdi da mu je korisnička služba rekla da su ta sjedala potrebna jednoj majci s bebom.
"Rezervirali smo karte mjesecima prije leta i sad naša mjesta daju mami i bebi koja plače… I to će sada biti u mom avionu? Let traje 10 sati, nije kratak, zašto bi mama uopće vodila bebu?" zapitao se.
Kaže da mu je pojašnjeno da su njegova mjesta potrebna majci kako bi imala lakši pristup wc-u i kako bi mogla staviti dijete u krevetić koji se smješta ispred sjedala.
"Na kraju nismo dobili prvoklasna sjedala, ali su isto bila ok, imali smo dovoljno prostora za noge. Ali baš sam se naljutio. Zašto majka putuje s tako malim djetetom? Zašto su se ponašali kao da sam lud jer ne želim prepustiti majci svoje mjesto koje sam platio?" zaključio je.
Većina onih koji su se uključili u raspravu smatra da muškarac nije imao dovoljno razumijevanja za roditelja malog djeteta, ali krive i zrakoplovnu kompaniju.
"Proveo si dva sata života svađajući se s nekim. Glupo", piše jedna osoba.
"Ako ta sjedala žele dati roditeljima s bebama, ne bi ih trebali prodavati drugima, već držati rezerviranima za roditelje s djecom", smatra druga.
"Ako mama i beba trebaju posebna sjedala, onda bi ih trebali rezervirati dovoljno rano. Moja politika bi bila ista za sve (i ne bi uključivala djecu u zrakoplovu, ali)", dodaje treća.
"Zvučiš kao istinski jadna osoba", poručila mu je četvrta.