Harvardova studija: Djeca se lošije ponašaju tijekom nastave na daljinu

Foto: Shutterstock

NOVA studija s Harvarda pokazala je da se djeca ponašaju lošije tijekom učenja na daljinu nego u učionici, što vjerojatno gotovo nikoga ne iznenađuje. Ipak, prilično je utješno imati potvrdu vlastitih zapažanja. Dakle, istina je, vaše se dijete zbilja ponaša lošije tijekom online nastave na način koji čak i ne izgleda kao da mu je karakteristično. Možda je lakše znati da su i druga djeca u istom košu.

Studija se bavila promjenama u ponašanju i formatom školskog učenja tijekom covida-19

Približno 400 obitelji sudjelovalo je u istraživanju, gdje su pojedina djeca praćena tijekom vremena kako bi se vidjelo kako su se njihovo ponašanje ili navike mogli promijeniti nakon pojave učenja na daljinu. Rezultati nisu bili strašno šokantni.

Stephanie Jones, harvardska istraživačica i suvoditeljica Inicijative za rano obrazovanje Saula Zaentza, rekla je: "Otkrili smo da je njihovo ponašanje bilo lošije dok su sudjelovali u nastavi na daljinu u usporedbi s tim kad su bili u osobnom ili hibridnom učenju."

Samo učenje na daljinu nije nužno razlog promjene ponašanja djece.

"Vjerojatno je to rezultat nestabilnosti i neizvjesnosti koji dolaze s učenjem na daljinu, stresa koji predstavlja za obitelji i tjeskobe povezane sa širim zdravstvenim uvjetima koji se podudaraju s učenjem na daljinu", rekla je Ed Sourceu.

Zasigurno roditelji i odgajatelji primjećuju razliku u ponašanju otkako je početak pandemije uveo učenje na daljinu milijunima djece. "Većina djece prvi put u životu uči od kuće, što dovodi do novih izazova u odnosima za roditelje i djecu bez obzira na dob", kaže za Romper Beth Tyson, psihoterapeutkinja i savjetnica za traume u djetinjstvu. "Odrasli se bore s frustracijom zadovoljavanja emocionalnih potreba svoje djece, a istovremeno ih drže na pravom putu u akademskom smislu."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.