TROGODIŠNJI Elensio Sulaj postao je jedan od najmlađih influencera. Zahvaljujući ormaru punom skupocjenih dizajnerskih komada na Instagramu ga prati skoro 30 tisuća ljudi.
Sve je počelo kao hobi njegove 25-godišnje majke Enkelade Sulaj koja uživa odijevati svog sina. Kad je imao godinu dana, otvorila mu je Instagram profil.
"Od početka je uživao u fotografiranju, a to što radim se svidjelo i drugima. Nekoliko videa koje smo objavili su postali viralni, nismo mogli vjerovati. Brzo su nam se počele javljati tvrtke s upitima o suradnji. Nikad ga ni na što ne tjeram", tvrdi majka koja se nada da će njezinom sinu ovo u budućnosti donijeti pristojnu zaradu.
"Moda ga zanima i ima puno odjeće, a voli i Instagram", dodaje.
U ormaru ovog dječaka nalaze se komadi čija ukupna vrijednost doseže iznos od 85 tisuća kuna, a ponekad se susreću s negativnim komentarima.
"Ljudi mi govore da ga ne bih trebala tako odijevati jer je samo dijete, ali to je moj izbor i mogu raditi što želim. Dok je on sretan, ne marim za tuđe mišljenje", tvrdi Enkelada.
U dizajnerskoj odjeći ne dopušta sinu igrati se na kiši ili u blatu. Za takve prigode mu kupuje povoljniju odjeću.
"Odjeću u kojoj se fotografira nikad neću prodavati, iako imam takve upite. Zadržat ću svaki komad jer su nam to uspomene", zaključila je.