Mama sponzoriranom objavom pokrenula žustru debatu o djeci i ekranima

MAMA iz Virginije progovorila je nakon što je na društvenim mrežama doživjela niz kritika na račun svoje sponzorirane objave, kojom je pozirajući s djecom pozvala na bavljenje aktivnostima na otvorenom, umjesto gledanja u ekrane.

33-godišnja lifestyle blogerica i mama troje djece Brooke Raybould udružila se s brendom lijekova za alergiju i u svibnju objavila fotografiju koja je bila dio njihove kampanje.

Na fotografiji je pozirala s djecom, a u ruci je držala natpis: "Idemo u šumu jer djeca neće najbolje dane pamtiti po televiziji."

Screenshot njene objave počeo je kolati Twitterom u lipnju, nakon što je objavljen na profilu @false_rumors. 

"Osjećam da je ovo 100 posto neistinito", bio je opis sporne fotografije, a koji je skupio 100 tisuća lajkova i tisuće dijeljenja te komentara. 

Snažne reakcije za Fox News komentirala je sama Raybould.

"Slažem se da tehnologija i aktivnosti u zatvorenom za djecu nisu nužno loši, ali radije potičem svoju djecu da cijene vanjski svijet. Mi se usredotočujemo na to da izvodimo djecu na zrak, a ne da gledaju televiziju. Naravno, povremeno to čine, ali ne stalno", rekla je prozvana blogerica. 

Ona je živjela u južnoj Kaliforniji pa je većinu vremena u djetinjstvu provela na otvorenom, ali svjesna je da postoje regije ili klime u kojima je boravak u zatvorenom bolji. Stoga druge roditelje ne osuđuje. 

"Nekim roditeljima je u redu da njihova djeca provode vrijeme pred ekranima. Jednostavno je - svi pokušavamo učiniti ono što smatramo da je najbolje za našu djecu. Ovo što se dogodilo neće promijeniti moju filozofiju", ističe Raybould.

Neki korisnici društvenih mreža su je prozvali jer smatraju da ih najljepše uspomene iz djetinjstva vežu upravo za ekrane.

"Ja se neprestano prisjećam gledanja televizije s članovima obitelji kojih više nema. Važnije je s kim ste nego što radite", smatra jedna osoba. 

Bilo je tu i primjera mom-shaminga.

"Savršena mama se našla pametovati drugima, a vjerojatno ne miče mobitel iz ruke. Zarađuje od društvenih mreža, dakle jasno je da mora na njima biti neprestano prisutna."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.