UČENJE djece o pravilima ponašanja ne razvija samo poštovanje prema drugima već stvara i temelj za mirne društvene interakcije. Postoje određena osnovna pravila koja bi sva djeca trebala znati, a upravo bi ih njihovi roditelji trebali podučiti.
Učenje djece važnosti neprekidanja drugih tijekom razgovora važno je već od rane životne dobi. Roditelji bi ih trebali podučiti da pričekaju svoj red za govor, razvijajući strpljenje i vještine aktivnog slušanja. Također, potrebno ih je naučiti da ne upadaju drugima u riječ, čime će djeca naučiti cijeniti tuđe mišljenje i poštovati druge tijekom razgovora.
Od igračaka razbacanih na podu do ostavljenog posuđa na stolu, učenje djece da počiste za sobom usađuje im osjećaj odgovornosti. Učenje od malih nogu da počiste za sobom ostat će im navika i u budućnosti. Takva će djeca manje biti neuredna i živjeti okružena neredom. Naučit će vrijednost urednosti i poštovanja prema vlastitom, ali i zajedničkom prostoru.
Razgovaranje s drugima s poštovanjem nadilazi isključivu upotrebu pristojnog govora. Uključuje pokazivanje obzira prema tuđim osjećajima i perspektivama. Roditelji bi trebali potaknuti djecu da se izraze bez korištenja uvredljivih riječi ili riječi bez poštovanja te stvaraju razgovor pun poštovanja i razumijevanja.
Naučiti djecu da čekaju na svoj red vrijedna je lekcija koja će imati utjecaj na njihov život u budućnosti. Čekanje na red može se primijeniti u različitim životnim situacijama, poput čekanja u redu u trgovini, na pošti ili dok se izmjenjuju tijekom igre s drugom djecom, prenosi The Times of India.
Poučavanje djece da traže dopuštenje prije nego što nešto uzmu ili koriste, ojačava koncept poštivanja granica. Bilo da se radi o posuđivanju igračke ili ulasku u nečiji osobni prostor, traženje pristanka promiče međusobno poštovanje i uspostavlja zdrave odnose.
Dijeljenje igračaka, grickalica ili iskustava uči djecu velikodušnosti i suradnji. Roditelji trebaju potaknuti djecu i naučiti ih da različite stvari dijele s braćom, sestrama i prijateljima, učeći o radosti davanja i osjećaju zajedništva.