Psiholog tvrdi da bi si parovi češće trebali postavljati dva pitanja

Foto: Shutterstock

U vezi je podrška partneru ključna za jačanje povjerenja, posvećenosti i bliskosti. Međutim, pojam "podrška" može biti subjektivan i često ga je teško definirati, tvrdi psiholog Mark Travers.

"Ono što je za jednog partnera potpora, drugom može izgledati kao 'gušenje'. Kako biste učinkovito podržali svog partnera, važno je otvoreno razgovarati o njihovim potrebama", ističe za Psychology Today. Stoga je otkrio dva pitanja koja možemo postaviti partnerima kako bismo im pružili potrebnu podršku.

1. "Kako ti mogu pomoći u teškim trenucima?"

Život donosi različite izazove, a imati podržavajućeg partnera može značajno olakšati te teške trenutke. No svatko ima različite načine na koje želi primati podršku. Dok neki ljudi trebaju samo slušatelja, drugi žele praktičnu pomoć ili prostor za samostalno procesuiranje emocija.

"Ovo pitanje omogućuje partneru da izrazi svoje želje i pomaže izbjegavanju pretpostavki o njihovim potrebama. Studije pokazuju da, kada partneri osjećaju da su saslušani i podržani, kvaliteta veze se poboljšava. Također, važno je povremeno se vraćati na ovo pitanje jer se potrebe mogu mijenjati s vremenom", objašnjava psiholog.

2. "Kako ti mogu pomoći u postizanju tvojih ciljeva i snova?"

"Podrška partnerima u postizanju njihovih snova i ciljeva također je važan aspekt veze. Ovo pitanje otvara mogućnost razgovora o njihovim aspiracijama i kako im možete pomoći. Bilo da se radi o karijeri, učenju novih vještina ili osobnom razvoju, postavljanjem ovog pitanja potičete ih da podijele svoju viziju s vama", kaže Travers.

Osim toga, proslava postignuća partnera također jača emocionalnu povezanost i potiče zajednički napredak prema ciljevima.

"Ova dva pitanja mogu stvoriti temelje za dublju podršku i razumijevanje u vašoj vezi, što može pozitivno utjecati na njezinu dugovječnost i kvalitetu", zaključio je psiholog.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.