Možda to ne biste očekivali, ali jedna autoreklama postala je podsjetnik na najvažnije stvari u životu – obitelj, sigurnost i ljubav. Najnovija reklama za Volvo, odnosno novi model EX90, nije samo oglas za automobil, već dirljiva priča o strahovima, nadi i ljepoti roditeljstva. U režiji poznatog kinematografa Hoytea Van Hoyteme, koji stoji iza filmova poput Interstellara i Oppenheimera, četverominutna priča duboko dotiče srca gledatelja širom svijeta.
Sve počinje pogledom i nježnim poljupcem žene i muškarca. Ona je trudna, pa se spremaju podijeliti vijest s njegovom majkom. Uslijedi rečenica koja pogađa srž roditeljskih osjećaja: "Mama, bojim se." Budući otac priznaje svoje strahove – od neprospavanih noći, ogromne odgovornosti i promjena koje dolaze. Majka mu uzvraća: "Pomoći ćemo ti sa svime."
Trenuci koji oblikuju život
Reklama vodi gledatelje kroz niz ključnih trenutaka iz života njihove kćeri – prve korake, slomljena srca, pobjede i pogreške. Sve je autentično, sirovo i ispunjeno emocijama. Glas oca u pozadini poručuje: "Samo želim činiti prave stvari. Želim vidjeti svijet s njom."
Najnapetiji trenutak događa se kada žena, koja upravlja Volvom, izbjegava sudar u zadnjem trenutku. Na ekranu se pojavljuje poruka: "Ponekad su najvažniji trenuci oni koji se nikada ne dogode."
Ovo nije tipičan oglas za automobil. Nema naglašenih tehničkih specifikacija. Umjesto toga, Volvo nudi intimnu priču o obitelji, sigurnosti i ljubavi.
"Nisam mislio da će me rasplakati auto reklama, ali evo nas", "Tako se rade reklame", "Najbolja stvar kod ove reklame je što govori o stvarnosti svih nas", "Najbolja reklama koju sam ikad vidio", neki su od komentara gledatelja.
Reklama nas podsjeća da, iako je roditeljstvo kaotično, nepredvidivo i ponekad iscrpljujuće, svaka sekunda vrijedi.