Foto: Press Foto
KAD je prije 21 godinu u prodaju izašla toaletna voda "CK1" nastala je prava ludnica među mlađom publikom.
"CK1" mirisao je na čistoću, bio prikladan i za muškarce i za žene, a opet je bio sexy i zavodljiv...
Ovaj kultni miris "Calvina Kleina" i do dan danas je najpoznatiji unisex miris na svijetu, a slavni dizajner napokon je odlučio izbaciti i mirisni nastavak pod nazivom "CK2".
Novi miris namijenjen je novim klincima, mladoj, odvažnoj generaciji koja živi i voli brzo i slobodno, što odlično prikazuje i nova kampanja koju je snimio Ryan McGinley.
U "CK2" nalaze s note mandarine, ljubičice, sandalovine i wasabija, a premda nalikuje svom prethodniku malo je "začinjeniji".
Bočica je i ovaj put pročišćena i jednostavna i predstavlja naopako okrenutu bocu vode, a logo je dobio novi look pa se brojka 2 nalazi okomito na logo CK.