Foto: Instagram
GLEDATE ih svaki dan, no znate li što se krije iza njih?
Rijetko koja zvijezda danas nema barem jedan profil na društvenim mrežama. Svakako najpopularnije u svijetu slavnih su Instagram i Twitter, gdje naše omiljene zvijezde iz dana u dan dijele s nama gdje su, što rade i kako se zabavljaju.
No, ne vode sve zvijezde same svoje profile, iako se Kim Kardashian, kao jedna od najpopularnijih zvijezda na društvenim mrežama, kune kako je ona ta koja pritišće gumb "objavi". Danas vam otkrivamo sve tajne profila slavnih.
1. Agencije i savjetnici igraju veliku ulogu u onome što vidite na njima
I dok je Kim sama svoj agent, brojne zvijezde plaćaju profesionalce da vode njihove profile, a pritom im govore što žele promovirati. Npr. Emma Watson voli isticati samo svoje poslovne uspjehe, dok Charlize Theron ističe svoj humanitarni rad. Kim najviše voli isticati svoje atribute, očito. No, svakom svoje.
2. Sve je u ravnoteži
Uzmimo za primjer Rihannu i Taylor Swift. Kako ističu stručnjaci, one su zvijezde koje su uspjele usavršiti ono što oni nazivaju "autentičnost". Drugim riječima, one točno znaju što njihovi obožavatelji žele vidjeti, pritom ne otkrivajući previše o sebi.
3. Je li vaša najbolja prijateljica slavna?
Ako je, odlično, jer tu bi moglo biti posla i za vas. Glumica Kerry Washington angažirala je prijateljicu iz djetinjstva da vodi njezine društvene mreže. Naravno, Kerry dodaje izmjene i odobrava sadržaj, no Allison ima odličan posao, koji je sigurno i dobro plaćen.
4. Poznati imaju tendenciju više se uključivati na svoje društvene račune...
... kada dobiju više sljedbenika. Jedan od savjetnika za društvene mreže otkriva kako slavne osobe postanu vrlo uzbuđene kada im počne rasti broj sljedbenika, do točke gdje počinju surađivati te ispitivati kakve su fotografije potrebne za profile.
5. I najveći trebaju pomoć
Niti jedna današnja zvijezda nije toliko velika, da može reći kako ne treba baš nikakvu pomoć oko objava na društvenim medijima. Tako npr. Ariana Grande ima čak nekoliko savjetnika, kojima se koristi čitavo vrijeme, kako bi njezini profili bili zanimljivi čak i onima koji možda ne slušaju njezine pjesme. I Justin i Kanye imaju takve savjetnike, iako malu prednost ovdje ima Kanye, obzirom da on sluša i savjete supruge, koja je usavršila vođenje društvenih profila.
6. Zarade su vrtoglave
Brojnim današnjim zvijezdama, reklamiranje proizvoda na profilima dođe kao drugi posao, obzirom na novac koji tako zarađuju. Npr. Kendall Jenner i Gigi Hadid dobivaju između 120 i 300 tisuća dolara po objavi, a Kim i do milijun. I manekenka Emily Ratajkowski otkriva kako je njezina glumačka karijera krenula u posve drugom smjeru zahvaljujući društvenim mrežama. "Da ne zarađujem na njima, morali bi prihvatiti baš svaku ulogu, koju mi nude. No, ovako mogu birati", otkrila je.
7. Poznati žele da im sponzorirane objave nešto znače
Beyonce je itekako poznata po odbijanju milijunskih ponuda brandova, s kojim se "jednostavno nije povezala". No, poznata je i po tome što često odugovlači s odlukom pa je o jednoj ponudi razmišljala čak 3 mjeseca, da bi ju na kraju odbila.
8. Profesionalni fotografi
Selena Gomez, koja ima najviše sljedbenika na Instagramu, često zapošljava profesionalne fotografe, kako bi njezine slike izgledale što atraktivnije, iako bi joj mnogi dali lajk i za "običnu" sliku. No, ona zna najbolje.