Foto: Instagram We Wore What
MODNI blogovi uglavnom zarađuju od reklama, YouTube vloggeri novac zarađuju direktno od proizvođača proizvode reklamiraju, no što je s Instagramom?
Kad vidiš "opuštenu" fotografiju blogerice koja nosi trendi cipele koje odjednom baš jako želiš, budi svjesna da se ne radi samo o odjeći iz njezinog ormara već da je upravo tu fotografiju netko dobro platio.
Ovu temu istražio je Harper's Bazaar, uz pomoć 22-godišnje Danielle Bernstein koja stoji iza profila We Wore What.
Danielle je časopisu ponudila svoju pomoć, no samo uz uvjet da ona bude jedina blogerica koja se spominje u članku. Nema što, cura ima odličan smisao za biznis.
Kako onda zarađuju blogeri na Instagramu?
Uz pomoć dogovora s modnim i kozmetičkim brandovima te dućanima koji prodaju odjeću, svaka se fotografija na kojoj popularna blogerica nosi neki komad - plaća.
Danielle je u trenutku intervjua imala 992 000 sljedbenika, što joj je donosilo nevjerojatnih 5 do 15 tisuća dolara po jednoj fotografiji.
To bi se trebalo promijeniti kad pređe milijun fanova, što donosi još bolju zaradu.
Stručnjaci smatraju kako veliki brandovi znaju potrošiti i do bilijun dolara godišnje na sponzorirane Instagram objave.
Instagram je trenutno među najpopularnijim društvenim mrežama, a upravo činjenica da postoji kako bi se putem njega uživalo u zanimljivim i lijepim slikama, čini ga pravim trendseterom među mladima, a pogotovo ženama koje su glavni potrošači.
Instagram fotografije ne plaćaju samo modne i kozmetičke kuće - hoteli u kojima možemo vidjeti zgodne blogerice također plaćaju za objave, a ponekad će u to uložiti čak i producentske kuće.
Danielle je tako nedavno "odradila" kampanju za emisiju "Project Runway" za koju se jednostavno fotkala kako sjedi na kauču! "Napisala sam da gledam seriju", rekla je i tako potaknula svoje fanove da također pogledaju emisiju.
Ovakav način zarade izgleda vrlo primamljiv i jednostavan, no ako se želite ubaciti u "biznis na Instagramu", moramo vas upozoriti - nije tako lako doći do brojke od milijun sljedbenika, a da bi se skupila takva vojska fanova potrebno je uložiti puno truda, vremena i vlastitog novca.