BLOGERICA Ljupka Tanevska osmislila je vizualni identitet kampanje za vjenčanice popularnog hrvatskog dvojca eNVy Room.
"Inspiraciju sam pronašla u motivima rokokoa i Mariji Antoaneti, prvoj ženi u povijesti koja je odjenula ravnu bijelu haljinu. Tu običnu bijelu haljinu sam smjestila u 21. stoljeće te ju zamijenila za "standardnu" bijelu haljinu - vjenčanicu. Osmislila sam netipičnu kampanju za vjenčanice, pod nazivom Ostavljene. 7 djevojaka, 7 priča. Rokoko sam prenijela u svaku od njih; možete ga vidjeti u standardnim, u ovom slučaju urbaniziranim puf frizurama, odabiru cvijeća te kroju haljine koji sam prenijela na kovrče u kosi. Perje se proteže kroz gotovo sve priče. Eksterijeri su netipični, divlji i opustošeni, a interijeri napušteni i derutni, gotovo bezvremenski. Kočija je postala automobil, a konj je protrčao kroz sva razdoblja, jahan u šarenim gumenim čizmama."
Ljupka se pojavljuje i u ulozi modela, a kako je odradila posao stilista pogledajte u ovoj zanimljivoj video kampanji.