Modna kuća Mak: Moda je postala biseksualna

HRVATSKA modna kuća Mak svoju će najnoviju kolekciju publici predstaviti ove subote, 20.10.2012. u 20 sati na ovosezonskom modnom spektaklu Cro A Porteru.

Kako bi najavili svoj najnoviji "modni uradak", kuća Mak osmislila je simpatičnu priču koja prati njihovu najnoviju kolekciju:

"Ovo je priča o odijevanju. I muškom i ženskom istovremeno. Jer, moda je postala trendy biseksualna. Bez tabua. Žena je odavno obukla hlače, a muškarac sve otvorenije koketira sa suknjama. A zima? Zima je ženskog roda. U načelu. Vjetar, studen, snijeg i mraz ne mogu biti muževniji. Muška ili ženska, zima ne mora biti tmurna. Ako se oboji, osvježi. Ako se u nju dovuče ljeto, s nekoliko kapi sive.

Zato smo zadržali čvrste i tople vunene štofove i sukobili ih s lepršavom svilom i muslinom. Na kantunu Marmontove i Rive, na uglu Gajeve i Trga, kod Krleže.



I ostali smo prepoznatljivi. I dalje smo retro, i dalje smo nosivi. I dalje oblačimo romantičnu, vječnu divu. U ženstveni kaput, sa svilenom maramom ispod koje izviruje klasični muški sako na duplo kopčanje. Onako, u špic. No, i njega - muževnog i krutog - samo jednom crtom, sudarom boja i tekstura pretvorili smo u ženstveni komad. Srcolikim obrisom korzeta na prsima, Victora smo prerušili u Victoriju. Ona voli retro, voljela ga je godinama. Otkrila ga je prije Mad Mena, prije nego je Christina Hendricks pokazala sve obline vatrene Joan Harris.

I da, ime kolekcije nismo slučajno odabrali. Ova je kolekcija hommage čovjeku koji već 10 godina pokreće, okuplja, organizira, gura, promovira modu. Kroz 20. Cro-A-Porter-a, pomogao si nama, u Modnoj kući Mak, da postanemo prepoznatljiv dio hrvatske mode. Viktore, hvala! Ova je kolekcija za tebe. Od srca, Neda i Teo."

Ovu modnu priču popratila je i zanimljiva modna kampanja koju je snimio Ivo Burić, a u glavnoj ulozi našla se mlada manekenka Anita Lijić.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.