Foto: Doris Fatur
BRAND Micica svoju će novu kolekciju predstaviti na nadolazećem Regionalnom sajmu mode Zona45 od 9. do 11. svibnja, na Trgu bana Jelačića.
Što je poslužilo kao inspiracija za novu kolekciju?
"Pariška je noć, 1946. godine. Odsjaj ulične rasvjete zrcali se u prostoru. Iščekivanje. Misli počinju stvarati priču, Njen identitet. Ona koja, kao glavni akter, u sebi budi ono što svaka žena ima, treba i želi. Buđenje oduvijek sa sobom povlači pronalaženje vlastitog identiteta, bilo ono jutarnje ili večernje. U ovoj kampanji Micica se osvrnula na introvertnu priču o femme fatale, Lauren Bacall, koja kroz sjećanje prolazi i istražuje motive zamišljenosti, ljepote, ženstvenosti, seksipilnosti, strastvenosti i fantazije, snenosti te romantičnosti, kroz svoje Ja.", kažu glasnogovornici branda.