Foto: Weheartit
KREATIVNI kaos je sintagma koja se često izgovara, ali je i način kojim uvjeravamo sebe da nered oko nas ima pozitivne učinke na rad. Prestani se zavaravati da je ona nesređena hrpa papira na tvom radnom stolu misteriozno ali učinkovito organizirana i da su sve beskorisne stvarčice tu s nekim razlogom.
Jednostavnim koracima olakšaj sebi rad i stvori ugodnu atmosferu:
2. Možda poželiš poneku ukrasnu stvarčicu na svom stolu, i to je u redu, no ipak na radnoj površini bi trebale biti samo stvari koje koristiš često i koje su nužne za tvoj rad. Previše stvari ostavlja dojam nereda, a takvi ti predmeti odvlače pozornost.
3. Uspostavi sustav za organizaciju, koji će ti pomoći u prioritiziranju i održavanju reda. Organiziraj se prema svojoj želji, ali se organiziraj – učinkovito koristi fascikle, alfabetski red ili vlastite kategorizacije, ladice, police i slično. Bilo kakav sustav će ti pomoći pri započinjanju zadatka, održavanju pozornosti i slijeda zadaća bez gubljenja vremena i razmišljanja.