Foto: Screenshot Youtube
ČAK 80% poslodavaca ima svoj profil na društvenim mrežama, a većina priznaje da pregledava profile kandidata za posao.
Najviše ih se koristi Facebookom, zatim LinkedInom te Twitterom. Iako neki priznaju da ne reagiraju na neprimjeren sadržaj na profilu kandidata, jer se radi o privatnoj stvari pojedinca, većinu to itekako smeta.
Prema pisanju portala Refinery29, čak 50% potencijalnih zaposlenika molbe za posao budu odbijene, nakon pregledavanja njihovih virtualnih profila. Od toga u 48% slučajeva radilo se o burnim izlascima te provokativnim fotografijama i informacijama, a 33% zbog javnog olajavanja bivših šefova i kolega.
Iako ti se čini da se nikom ne bi trebala opravdavati što radiš u svoje slobodno vrijeme, ove brojke pokazuju da bi ipak trebala dobro razmisliti o tome s kim i što dijeliš u virtualnom svijetu.
Barem tako danas razmišlja većina mladih. Podaci pokazuju da njih 65% pazi što objavljuje na svojim profilima, jer se boje što bi budući poslodavci mogli misliti, a sigurni su da ih pregledavaju i više nego što to priznaju.