Foto: Guliver/Getty, Instagram
SVE žene koje vole make-up danas dobro znaju tko je Bobbi Brown, a njezinu šminku na svom je vjenčanju nosila čak i Kate Middleton.
Sitna vizažistica već desetljećima oduševljava žene svojim proizvodima, a često ističe kako ne pridaje pozornost trendovima već stvara proizvode koji će riješiti probleme te ženama biti pravi oslonac.
Kako je izgledao uspon Bobbi Brown?
U kozmetičku industriju Bobbi je krenula kad ju je, nakon neuspješne prve godine na fakultetu, mama upitala što bi htjela raditi kad bi mogla birati bilo koji posao.
Kao od šuba, Bobbi je odgovorila: "Igrati se sa šminkom na pultu u parfumeriji!", na što joj je majka predložila da upiše kozmetičku školu.
Pronašla je fakultet u Bostonu koji joj je odgovarao te marljivo polagala ispite sanjajući o poslu vizažistice na filmskom setu. Zatim je u novinama slučajno vidjela oglas za free-lance vizažiste te odlučila preseliti u New York te početi zarađivati zahvaljujući svojim make-up vještinama.
Okupila je tim jednako neiskusnih umjetnika kako bi napravila portfolio te krenula zvati sve potencijalne klijente.
Bobbi kaže kako je nekad znalo biti teško no nikad nije odustajala. Trebalo joj je 7 godina da dođe do šminkanja za naslovnicu Voguea, a proslavila se kad je počela miješati klasični, komercijalni make up sa kazališnim kako bi stvorila teksture koje je željela dobiti te napravila novi look.
Proizvodnja šminke krenula je skromno, no izuzetno uspješno - izbacila je desetak ruževa u boji usana za kojima su žene jednostavno poludjele.
Zbog tog uspjeha nazvao ju je čelnik tvrtke Estee Lauder te predložio da suradnju i financijsku pomoć na temelju koje je i nastala tvrtka koja je danas vrijedna milijune dolara!
Psst! Tvrtka Bobbi Brown je toliko uspješna da se u svijetu svake minute proda 1 tuš za oči, a svake dvije i pol minute 1 puder u sticku!