Foto: Screenshot Youtube
IAKO trošimo veliku količinu svog vremena okruženi poslovnim kolegama, postoje određene stvari o kojima se ne bi trebalo raspravljati na radnom mjestu.
Ponekad se ne čini tako, ali radno mjesto je poput džungle, s profesionalnim predatorima na svakom koraku. Upravo zato, teško je ocijeniti kome se može vjerovati i što bi ti drugi mogli zamjeriti.
1. Zarada
Stručnjaci upozoravaju kako je rasprava o plaći apsolutni broj jedan koji treba izbjegavati na radnom mjestu. Takve rasprave potiču ljubomoru i nesklad, jer uvijek postoje oni koji su uvjereni da rade i zaslužuju više, a to može lako dovesti do napetosti u radnom okruženju.
2. Pijane noći
Zalome se i direktorima, ali o tome se ne priča, jer je vrlo lako steći lošu reputaciju i izgubiti povjerenje da si odgovorna i pouzdana osoba, bez obzira na pokoji ludi tulum.
3. Problemi s partnerom
To su stvari koje se raspravljaju s prijateljicama. Kao prvo, vrlo vjerojatno da ti kolege neće iskreno reći što misle o svemu tome, jer niste toliko dobri pa se pitamo koja je poanta priče. Drugo, ostavit ćeš dojam osobe koja se vječito na nešto žali, a nije dovoljno jaka za očito potrebne i odlučne promjene. Kao treće, bit će im neugodno idući put kad ga vide.
4. Prekršaji iz prošlosti
Bilo što što jednog dana može biti iskorišteno protiv tebe na radnom mjestu, ono je što se ne izgovara naglas u radnom okruženju.
5. Tko ti je drag, tko ne
Vjerujemo da popularno tračanje može na neki način pomoći u izgradnji veza između ljudi, ali ono se može i proširiti poput virusa, a netko uvijek nastrada. Znamo da je teško ostati neutralan, ali pokušaj to prakticirati što je više moguće.