Foto: Triangl, Instagram
NAJPOŽELJNIJI badić već nekoliko sezona izgleda ovako: ima udobne gaćice te lijepe košarice, dolazi u veselim bojama, a šavovi su mu podebljani upečatljivom crnom trakom.
Kako je nastao Triangl?
2012. godine Erin Deering i njezin zaručnik Craig Ellis odlučili su osnovati ovaj brand, a ideja im je došla na pamet za vrijeme njihovog drugog spoja na plaži. Erin nikako nije mogla naći odgovarajući badić koji nije preskup pa je sa Craigom pričala o tome kako je zaista teško kupiti kostim koji je kvalitetan, udoban i moderan, a koji pritom ne košta pravo bogatstvo. Tako ej nastala ideja o badićima Triangl, a ostalo je povijest.
Najpopularniji model ovog branda je Milly, klasični kroj s košaricama i sportskim gaćicama, no brand u svojoj širokoj ponudi nudi i gornje dijelove u obliku trokutića te gaćice na vezanje. Ako ne želiš trake od sunčanja, tu je popularni model bez naramenica.
Prošle godine hit su bili jednobojni Triangl badići s crnim rubom, dok su ove godine u modi odvažne kombinacije boja poput žute, denver plave i bijele ili pak narančaste, roze i žute.