Ani Ani: Romantika s retro prizvukom

ANI Ani predstavila je jesensko/zimsku kampanju koja odiše aurom minulih vremena. Kolekcija je predstavljena look book-om za jesen/zimu 2012.s jednom od vodećih hrvatskih modela, Nikolinom Rak u glavnoj ulozi. Upravo se Nikolina nametnula kao savršen izbor za lice kolekcije. Njezina nježna romantična energija prirodno se spojila sa estetikom branda Ani Ani u simbiozu koja daje jasnu viziju stila za moderne žene kojima je vintage estetika oduvijek mala modna slabost.

U vrijeme recesije svi se polagano vraćamo istinskim vrijednostima, a sama suština stila oduvijek je bila usklađenost, funkcionalnost te bezvremenska upotrebljivost.

Ani Ani dizajnerica je koja crpi inspiraciju iz minulih vremena dekada sredine prošlog stoljeća. Stari majstori, umjetnici te filmske uspješnice 40-ih, 50-ih i 60-ih godina zauvijek su ostavile traga u kreativnom izričaju ove zagrebačke dizajnerice. Vintage, klasika, romantika, minimalizam, sofisticiranost…ponekad toliko istrošene riječi, no upravo one vjerno opisuju Ani Ani modnu viziju te težnju da svojim kreacijama oživi vremena kada su estetika, proporcija i šarm bile na prvom mjestu.


Ana Sekelj dizajnerica klasike i vintage romantike stoji iza modne marke Ani Ani. Ove jeseni i zime Ani Ani predlaže bezvremensku eleganciju, minimalističke krojeve kakve bi poželjela svaka moderna Jackie O. te stil pun pozitivnih emocija. Posebnu pažnju dizajnerica pridaje svojim kreacijama koje su ručno izrađeni modeli, te je uključena u sve faze proizvodnje, od skica pa sve do konstrukcije odjeće, te šivanja.

U jesenko zimskoj kolekciji materijali su "puniji", pa je većina modne linije satkana u vuni,viskozi, pamuku i svili. Kolekcija je pročišćena, čistih linija, dok krojevi prate tijelo u karakterističnom A i H kroju. Kolekcija je uglavnom monokromatska sa tračcima jantar žute, narančaste, ciklama ljubičaste te limeta zelene.

Kampanja je snimljena tako podsjeća na crno-bijeli film, u njoj nema boja tek vrlo nježni sfumato tonovi. Ubačena šablona odjavne špice sa visokim i uskim slovima kakva su se koristila u filmovima 40ih i 50ih upravo ima težnju podsjetiti na davna vremena ultimativnog stila. Ani Ani kampanja reinterpretira i podsjeća na auru filmskih diva crno bijelog filma u kojem je šarm, karakter te bezuvjetna estetika odisala svakom "sličicom u sekundi."

Novootvoreni design store u Kačićevoj 3 i sam ističe njezin stil - istovremeno klasična i elegantna estetika s naglašenom dozom ženstvenosti, profinjenosti i beskompromisnosti.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.