Foto: Maja Kljajić
ZA proljeće/ljeto 2016. dizajnerica Anamarija Brkić izbacila je atraktivnu kolekciju u sportskom stilu.
Majice i tunike od MicroModala različitih dužina osnovica su kolekcije, a svaki se model može se nositi na više načina i kombinirati s raznim stilovima.
"Ono čemu je za ljetnu sezonu osobito posvećena pažnja su suknje, haljine i hlače. Sve njih karakterizira prozračnost i nesputanost, a svaki komad poseban je i ženstven te ga jedinstvenim čine pomno osmišljeni detalji. Tako je, primjerice, u dvobojan model hlača ušivena traka s printom, dok je u slučaju ljetnih šorceva korišteno više različitih uzoraka odjednom. Pomponi i resice, koji su prisutni i u ovoj kolekciji, daju razigranu notu svim novim ljetnim modelima. Suknje također dolaze s uzorkom, ali i u 'basic' varijanti od MicroModala u tamno plavoj boji i boji kože.", kažu glasnogovornici ovog branda.
U skladu s ljetom, kroz kolekciju se provlače i prugice, krojevi otkrivaju ramena i leđa, a pamuk s rupama i svila pretvaraju haljine u remek djela. Anamarija Brkić u novoj se sezoni vraća jednostavnošću, ali ne onoj lišenoj zanimljivosti. Svaki njezin dizajn istovremeno je moćan i senzualan – neovisno odjenete li uz njega još jedan upečatljiv komad ili običnu pamučnu bijelu majicu.
Glavno lice kampanje je mlada Jelena Hudjek.