GLUMICE Drew Barrymore, Winona Ryder i Milla Jovovich bile su među gostima koji su sudjelovali na zabavi kojom se proslavio izlazak kolekcije Marni at H&M u petak, 17.02.2012. Party održan u prekrasnoj rezidenciji u Hollywoodu, ugostio je slavne uzvanike, a dočekivale su ih osnivačica i kreativna direktorica marke Marni Consuelo Castiglioni, H&M-ova direktorica kampanje Marni at H&M Sofia Coppola i H&M-ova kreativna savjetnica Margareta van den Bosch. Gošće Drew, Winona i Mila, Jessica Chastain, Freida Pinto i Andrea Riseborough stigle su na zabavu odjeveni u kolekciju Marni at H&M. Kolekcija će biti dostupna od 8. ožujka u otprilike 260 prodavaonica u cijelom svijetu i na internetu.
U klasičnoj holivudskoj kući u Los Angelesu okupilo se oko 150 gostiju kako bi proslavili suradnju koju su započeli Marni i H&M, kolekciju obilježenu printovima i bojama karakterističnima za Marni koja stiže prije samog početka proljeća. Gosti su imali priliku uživati u večeri i atmosferi obilježenoj kampanjom za kolekciju koju je pokrenula Sofia Coppola i u ekskluzivnom nastupu Bryan Ferry.
Kolekcija Marni za H&M ističe slobodu i eksperimentiranje, njeni printovi i boje namjerno se miješaju i usklađuju na razigrani način. Sve se kombinira sa svime, zbog čega su afrički printovi savršena nadopuna modernosti bauhausa, a sportske siluete dobivaju ženstvenije oblike. Kolekcija također uključuje cijelu liniju cipela, torbi i šarmantnih modnih dodataka da se upotpuni izgled Marni at H&M. Marni muškarcima nudi svježu dozu muške odjeće s profinjenom uporabom printova i mekšom uporabom boje.
"Bila je to nadahnjujući noć u savršenom okruženju s odabranim gostima. L.A. je ispunio san! Uskoro će Marni at H&M biti u trgovinama i sretna sam što mogu ove čarobne trenutke podijeliti sa svima.", izjavila je Consuelo Castiglioni, osnivačica i kreativna direktorica kuće Marni.
Sofia Coppola također je bila oduševljena brojem uzvanika: "Lijepo je ponovo vidjeti na okupu sve ljude koji su bili dio ove divne modne priče Marni za H&M. Snimajući video za ovu kampanju željela sam dočarati atmosferu koja odgovara duhu kolekcije, fantaziju i modnu igru."