Hrvati obožavaju hrskave grickalice: Smokići se jedu u 61 posto hrvatskih kućanstava

KUKURUZNI snack-flips je ekspandirani, suhi i hrskavi proizvod najčešće valjkastog oblika, nerijetko obogaćen nekim okusom. Osnovna sirovina u proizvodnji flipsa je kukuruzni griz ili krumpir. Na hrvatskom tržištu flips je prepoznatljiv i popularan proizvod s dugom tradicijom koji mnoge podsjeća na djetinjstvo i ugodne trenutke odmora i razonode. Slanih grickalica u GfK Panelu kućanstava obuhvaća flips, čips, tortilja čips, krekere, slana trajna peciva, kikiriki, sjemenke, koštunice i kokice. Količinski dio flipsa u tako definiranoj kategoriji iznosi 20 posto u razdoblju od listopada 2010 do rujna 2011. godine.

Podaci GfK Panela kućanstava pokazuju da je 61 posto hrvatskih kućanstava kupilo neku vrstu flipsa za konzumaciju u kući barem jednom u periodu od listopada 2010. do rujna 2011. Količinska i vrijednosna prodaja raste u spomenutom razdoblju u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, a prosječna cijena kategorije bilježi pad. Da su kupci cjenovno orijentirani  dokazuje kontinuirani rast udjela privatnih trgovačkih marki u prodaji flipseva.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.