Foto: Instagram, Facebook, Balenciaga
MODNI okršaj između modne kuće i proizvođača namještaja upravo je završio, a pobjedu je odnijela Ikea.
Ako slučajno niste upućeni u cijelu situaciju, francuski dizajnerski brend Balenciaga nedavno je predstavio novu torbu koja izgleda identično kao Ikeina vrećica.
Brend je gotovo odmah postao predmet ismijavanja, jer je cijena njihove Arena Extra-Large Shopper torbe čak 4 tisuće puta skuplja od FRAKTA vrećice, čija je cijena 3,90 kuna.
Internet se dobro narugao dizajnerskoj kući, a sada je na scenu stupila Ikea. Švedski proizvođač namještaja odlučio se našaliti sa situacijom, a u svemu im je pomogla i agencija za oglašavanje ACNE. Zajedno su osmislili oglas za Ikeinu vrećicu po uzoru na dizajnerske kuće, gdje vam otkrivaju kako razlikovati original od kopije. Evo kako prepoznati pravu FRAKTU:
1. Protresite ju. Ako šuška, onda je prava.
2. Multifunkcionalna je. U njoj možete nositi opremu za hokej, cigle te čak i vodu.
3. Bacite ju u blato. Pravu FRAKTU lako ćete oprati običnom vodom.
4. Ako joj je cijena samo 3,90 kuna.
I dok su se neki nadali tužbi švedskog brenda, Ikea je odlučila sve nasmijati kreativnim odgovorom.